Kan ikke gå forbi ......... uden at købe??? (Hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Sakris

Stofbutikker med sødt børnestof Ups, og jeg har ret travlt hvis jeg skal nå at sy af det hele inden hun bliver for stor... haha.... og garn.... puha, til huer og sutsko!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Valle81

Laulund87 skriver:

Kan du seriøst spise så mange i træk? Så kan jeg godt se at det måske bliver for meget når du bor så tit på

Jeg kan spise to og så har jeg det ikke ret godt bagefter

Nej det kan jeg ikke:0) og når sjældent at få meget af dem, manden mon når altid at kværne dem inden jeg skal nyde en når ungerne er puttet:0) og så kan jeg stå og glo nd i en Tom pose fuld af krymmelrester:0)

Anmeld

26. marts 2012

Laulund87

Valle81 skriver:

Nej det kan jeg ikke:0) og når sjældent at få meget af dem, manden mon når altid at kværne dem inden jeg skal nyde en når ungerne er puttet:0) og så kan jeg stå og glo nd i en Tom pose fuld af krymmelrester:0)

Nå okay, puha! Ej det er da ikke pænt gjort

Manden herhjemme kan heldigvis ikke udstå dem

Anmeld

26. marts 2012

Silas&Mille

Mit MUST HAVE:

Biler eller LEGO Duplo til Silas. Han elsker at lege med begge dele, så det kigger jeg ALTID på når jeg er ude og handle, og der ryger stort set altid en af delene i vognen/kurven.

Kigger altid på tøj til begge børn, men har ikke rigtig nogen grund til at købe noget endnu, da vi har SÅ meget tøj i deres nuværende størrelser. Bedsteforældrene og Oldeforældrene er nemlig rigtig gode til at købe HVER gang de er i Føtex, Bilka eller lige kommer forbi H&M eller Salling 

MUST HAVE til mig selv er bøger. Jeg har altid været lidt af en læsehest, så har MEGET svært ved at gå forbi bøgafdelingen i fx Bilka eller en boghandel, uden lige at skulle kigge (og for det meste også lige købe en ny bog eller to)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.