Kan ikke gå forbi ......... uden at købe??? (Hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

lilledittemor

Kjoler til min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Laulund87

Sko til Maria. Hun har allerede 3 par her til foråret Hun skal altså kun have ét par sandaler SKAL!

Anmeld

26. marts 2012

isabellasmor

Tauf skriver:

Jeg tænker at jeg nok ikke er den eneste der har en bestemt slags ting, som jeg ikke gå forbi uden at købe til den bette

Så derfor denne tråd, så jeg kan se om jeg er den eneste, som jeg bestemt ikke tro jeg er.

Men men hvad er jeres MUST HAVE??

Mit MUST HAVE er : Sangbøger

Ved der lidt mærkeligt men elsker dem og kan ikke få nok..

Tro det kan blive meget sjov tråd

Knus

Mor til en dreng med MANGE sangbøger

BØGER! - oplæsnings bøger til prinsessen, og bøger om børn og udvikling. ELSKER at læse og musen ELSKER at få læst højt. Det er det eneste tidspunkt hun sidder stille (næsten)

Anmeld

26. marts 2012

132319

Jeg havde det også sådan med bøger i en periode men vi har simpelthen så mange at det er helt skørt. Dog skal jeg bare liiige have fuldendt Totte og Lotte serierne 

Anmeld

26. marts 2012

MyLove E

132319 skriver:

Jeg havde det også sådan med bøger i en periode men vi har simpelthen så mange at det er helt skørt. Dog skal jeg bare liiige have fuldendt Totte og Lotte serierne 

Ja dem vil jeg også gerne ha:-)

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Jeg tænker at jeg nok ikke er den eneste der har en bestemt slags ting, som jeg ikke gå forbi uden at købe til den bette

Så derfor denne tråd, så jeg kan se om jeg er den eneste, som jeg bestemt ikke tro jeg er.

Men men hvad er jeres MUST HAVE??

Mit MUST HAVE er : Sangbøger

Ved der lidt mærkeligt men elsker dem og kan ikke få nok..

Tro det kan blive meget sjov tråd

Knus

Mor til en dreng med MANGE sangbøger

Dette er ikke til den bette (eftersom jeg ikke har en )

men jeg er selv dårlig til at gå forbi billige sko, orkideer og tilbud på shampoo og hudpleje... meget fjollet

Anmeld

26. marts 2012

Valle81

Jeg kan ikke gå forbi bagerafdelingen i Bilka uden at skulle købe 6 trøfler med Tivoli krymmel for 25 kroner:0) de laver jordens bedste trøfler:0)

Anmeld

26. marts 2012

Laulund87

Valle81 skriver:

Jeg ka ikke gå forbi bagerafdelingen i Bilka uden at skulle kør 6 trøfler med Tivoli krymmel for 25 kroner:0) de laver jordens bedste trøfler:0)

Haha

Anmeld

26. marts 2012

Valle81

Laulund87 skriver:

Haha

Hé hé:0) men det er ikke så godt, for bor jo klods op og ned af Bilka:0( det bliver alt for hurtigt til alt for mange:0)

Anmeld

26. marts 2012

Laulund87

Valle81 skriver:

Hé hé:0) men det er ikke så godt, for bor jo klods op og ned af Bilka:0( det bliver alt for hurtigt til alt for mange:0)

Kan du seriøst spise så mange i træk? Så kan jeg godt se at det måske bliver for meget når du bor så tit på

Jeg kan spise to og så har jeg det ikke ret godt bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.