Håber nogle kan hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

vi er ikke gift og jeg får ikke det helt stor medicin har to gange købt pregnyl til 68kr hver gang men er ikke medlem af danmark. kæresten skal betale tilbage i skat. jeg får overhovede ikke nogen penge ind på min konto da min kæreste betaler det hele

hmm, nej så forstår jeg det dælme heller ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hmm, nej så forstår jeg det dælme heller ikke..

Det gør jeg hellere ikke er sikker på de har lavet en fejl selvom hende fra skat siger nej

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Det gør jeg hellere ikke er sikker på de har lavet en fejl selvom hende fra skat siger nej

der er ingen delebørn??

Anmeld

26. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg går hjem og har jeg gjort siden maj 2010 jeg fik 6000 et eller andet tilbage sidste år fra skat og idag har jeg lige fået 1300kr fra skat. tænkt det må være en fejl efter som jeg går hjem

Men da jeg ringer til skat siger hun at hun ikke kan finde nogen fejl at det er et eller andet afgift penge ? og der får man 1300kr men hvad er det afgift penge er det ikke en fejl når jeg går hjem ?

Det er skam rigtig nok, det er den grønne check du har fået udbetalt, da du som skrevet ingen indkomst har = ekstra "høj" fradrag.

Vi andre der har en indkomst får vores "grønne check" sat ind på vores fradrag, men det har du ikke, derfor får du den udbetalt.

Håber det giver mening

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

der er ingen delebørn??

Nej vi har ingen børn og jeg ejer hellere ikke noget altså har ingen bil eller noget. var på kontant hjælp før men stoppede maj 2010

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Det er skam rigtig nok, det er den grønne check du har fået udbetalt, da du som skrevet ingen indkomst har = ekstra "høj" fradrag.

Vi andre der har en indkomst får vores "grønne check" sat ind på vores fradrag, men det har du ikke, derfor får du den udbetalt.

Håber det giver mening

Ja det giver lidt mening mange tak for dit svar

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Nej vi har ingen børn og jeg ejer hellere ikke noget altså har ingen bil eller noget. var på kontant hjælp før men stoppede maj 2010

hvis jeg var dig, så ville jeg ringe ind til skat igen, og så ville jeg bede dem fortælle præcis og meget detaljeret hvorfor du har fået de penge.. det er så træls hvis de er kommet forkert..

Anmeld

26. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Ja det giver lidt mening mange tak for dit svar

Velbekomme da

Anmeld

26. marts 2012

Klumpe-dumpe

An&Jo skriver:

hvis jeg var dig, så ville jeg ringe ind til skat igen, og så ville jeg bede dem fortælle præcis og meget detaljeret hvorfor du har fået de penge.. det er så træls hvis de er kommet forkert..

Som skrevet, så er det rigtig nok, at hun skal havde de penge.

Du får dem også, bare delt udover dit fradrag, (+ et beløb for din dreng) men da hun ingen fradrag har bliver de selvf. udbetalt.

Det er "energi-checken/grøn-check"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.