Håber nogle kan hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg går hjem og har jeg gjort siden maj 2010 jeg fik 6000 et eller andet tilbage sidste år fra skat og idag har jeg lige fået 1300kr fra skat. tænkt det må være en fejl efter som jeg går hjem

Men da jeg ringer til skat siger hun at hun ikke kan finde nogen fejl at det er et eller andet afgift penge ? og der får man 1300kr men hvad er det afgift penge er det ikke en fejl når jeg går hjem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Nettemor

Kommer jo an på så meget.

Får du ikke stadig en indtægt? Dagpenge eller kontanthjælp?

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

bor du i eget hus??

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Kommer jo an på så meget.

Får du ikke stadig en indtægt? Dagpenge eller kontanthjælp?

nej lever af min mands penge

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

bor du i eget hus??

nej bor til leje i et hus

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

nej bor til leje i et hus

ja okay.. havde du gjort det ville jeg nok have foreslået at det var grøn check der gjorde det..

hmm, hvad har du af indtægt?? slet ingen eller hvordan?? får du nogle tilskud af en art, det kan være til alt lige fra medicin til at du betaler fast til noget som du kan trække fra

Anmeld

26. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

nej lever af min mands penge

Hmm så ved jeg ikke helt.. Kan da ha noget at gøre med at din mand har dit skattefradrag og hvis han så får penge tilbage skal du ha nogle af dem? Jeg har absolut ingen anelse..

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

er i gift??

for i så fald hvis i har noget husgæld foreksempel, så får man noget fradrag, og hvis det er sådan, så skal i dele det fradrag imellem jer, og det kan være forklaringen.. men hvis i er gift, så er der flere ting som skat vælger at dele op imellem jer uanset om du har indtægt eller ej..

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ja okay.. havde du gjort det ville jeg nok have foreslået at det var grøn check der gjorde det..

hmm, hvad har du af indtægt?? slet ingen eller hvordan?? får du nogle tilskud af en art, det kan være til alt lige fra medicin til at du betaler fast til noget som du kan trække fra

vi er ikke gift og jeg får ikke det helt stor medicin har to gange købt pregnyl til 68kr hver gang men er ikke medlem af danmark. kæresten skal betale tilbage i skat. jeg får overhovede ikke nogen penge ind på min konto da min kæreste betaler det hele

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Hmm så ved jeg ikke helt.. Kan da ha noget at gøre med at din mand har dit skattefradrag og hvis han så får penge tilbage skal du ha nogle af dem? Jeg har absolut ingen anelse..

vi ikke gift og han skal betale tilbage. det er derfor jeg ikke forstår hvorfor jeg skal have de penge tror virkelig det er en fejl selvom hende fra skat siger nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.