1 dag til uge 18 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Camillos

Sørens skriver:

Bare vent...efter uge 12 (HVIS du er en af dem der får det bedre) så går det pludselig stærkt, især fordi man engang imellem "glemmer" at man er gravid! Håber du får en problemfri graviditet

tak for det heeh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Nitz - <3 David

Sørens skriver:

Aah ok, det lyder jo ikke vildt godt (altså det med ingen instruktør)

Nå så må man jo bare plaske lidt rundt selv

10 uger for tidligt!!?? Hold da op, hvordan gik fødslen så? Var han ok?

Ja jeg er kun så småt begyndt at tænke på selve fødslen, føler det er MEGET langt væk!

Ja efter 2 mdr på sygehuset kunne vi tage en sund og rask dreng med hjem
Han klarede det hele super flot.. Og vejer idag (ca) 4600g.. Så han har taget 3600 på, på knap 5 mdr Selve fødslen var kejsersnit..
Det hele gik ret hurtigt.. begyndte at få (troede jeg) plukveer ved 15 tiden. De blev værre og værre.. Og ved 19 tiden tog vi på FG.. Som i tlf. mente det kunne være blærerbetændelse.. (som kan gi plukveer) Men efter 10 min. overvågning kunne de fortælle at det var rigtige veer.. og de forsøgte at stoppe det.. Ved 23.30 tiden droppede de ve-stop.. og der blev bestilt kejsersnit.. Dog med tid til at de kunne gi rygmarvsbedøvelse, frem for fuld narkose Hans hjerterytme var alt for svingende fordi han var så stresset over veerne.. og han kom så til verden kl 1.15..

Anmeld

26. marts 2012

Sørens

Nitz - <3 David skriver:

Ja efter 2 mdr på sygehuset kunne vi tage en sund og rask dreng med hjem
Han klarede det hele super flot.. Og vejer idag (ca) 4600g.. Så han har taget 3600 på, på knap 5 mdr Selve fødslen var kejsersnit..
Det hele gik ret hurtigt.. begyndte at få (troede jeg) plukveer ved 15 tiden. De blev værre og værre.. Og ved 19 tiden tog vi på FG.. Som i tlf. mente det kunne være blærerbetændelse.. (som kan gi plukveer) Men efter 10 min. overvågning kunne de fortælle at det var rigtige veer.. og de forsøgte at stoppe det.. Ved 23.30 tiden droppede de ve-stop.. og der blev bestilt kejsersnit.. Dog med tid til at de kunne gi rygmarvsbedøvelse, frem for fuld narkose Hans hjerterytme var alt for svingende fordi han var så stresset over veerne.. og han kom så til verden kl 1.15..

Ja det var da lidt af en dramatisk ankomst til verden Godt at han har det godt!

TILLYKKE!

Anmeld

26. marts 2012

Nitz - <3 David

Sørens skriver:

Ja det var da lidt af en dramatisk ankomst til verden Godt at han har det godt!

TILLYKKE!

Takker.. Ja det gik liige en smugle hurtigt.. Der gik os lidt inden det gik op for en af man var blevet mor.. De første døgn var meget syrealistisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.