1 dag til uge 18 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Sørens

Nu går det pludselig hurtigt synes jeg!

I forgårs mærkede jeg sjove bobler i venstre side...VILDT!!!

Nu håber jeg snart at mærke den "rigtigt".

Er der nogle herinde der har prøvet det der gratis vandmotion der udbydes i svømmehaller? Jeg vil så gerne motionere lidt mere (går til pilates 1 gang om ugen), men har sgu ikke rigtig råd til det helt vilde! Kender I det?

Er bare nervøs for at få alt for mange problemer med lænd og ryg, synes allerede den brokker sig!

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Camillos

Sørens skriver:

Nu går det pludselig hurtigt synes jeg!

I forgårs mærkede jeg sjove bobler i venstre side...VILDT!!!

Nu håber jeg snart at mærke den "rigtigt".

Er der nogle herinde der har prøvet det der gratis vandmotion der udbydes i svømmehaller? Jeg vil så gerne motionere lidt mere (går til pilates 1 gang om ugen), men har sgu ikke rigtig råd til det helt vilde! Kender I det?

Er bare nervøs for at få alt for mange problemer med lænd og ryg, synes allerede den brokker sig!

Knus

ved ikk noget om det med svømmehallen Men sikke en Babyhule du slæber rundt på Uge 18!? det er sku da alligevel gået stærkt . synes ikke det længe siden du lagde billede ind fra uge 12 hehe

Anmeld

26. marts 2012

Sørens

Camillos skriver:

ved ikk noget om det med svømmehallen Men sikke en Babyhule du slæber rundt på Uge 18!? det er sku da alligevel gået stærkt . synes ikke det længe siden du lagde billede ind fra uge 12 hehe

Nej vel??? Ja jeg vokser mega stærkt! Og jeg har "kun" taget 6kg på, så ved ikke helt hvad der sker? Glæder mig til MD skanning d.14 april!

Uuuuh er SÅ glad på dine vegne! Tillykke med den lille spire!!!

Anmeld

26. marts 2012

morbibi

Jeg kender desværre heller ikke til det der vandmotion, som er gratis. Kun det man betaler for og det er godt

Anmeld

26. marts 2012

Sørens

morbibi skriver:

Jeg kender desværre heller ikke til det der vandmotion, som er gratis. Kun det man betaler for og det er godt

Ok Hvor går du henne og hvad giver du? Hvis jeg må spørge?

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Sørens skriver:

Nej vel??? Ja jeg vokser mega stærkt! Og jeg har "kun" taget 6kg på, så ved ikke helt hvad der sker? Glæder mig til MD skanning d.14 april!

Uuuuh er SÅ glad på dine vegne! Tillykke med den lille spire!!!

Ja du vokser stærkt.. kun 6 kg.. jamen det jo ikke galt .. .. så er alt jo som det skal være..

Og jo tak skal du ha .. Synes tiden går stærkt med dig og langsomt med mig hehe altså .. 

Anmeld

26. marts 2012

Nitz - <3 David

Det gratis vandmotion er "bare" nogle plader man kan låne.. hvor der står beskrevet nogle øvelser man selv kan lave.. Der er desværre ikke instruktør på..

Ja omkring uge 20 går det lige pludselig hurtigt..Der sker så meget med maven/bevægelser/spark osv.. Meeen det går ned af bakke igen.. Det syns jeg ihvertfald det gjorde.. Jeg fødte 10 uger for tidligt.. Og der omkring uge 27-28 syns jeg det gik vildt langsomt Og jeg kunne forestille mig at den sidste tid er endnu længere hihi..
Men den bette skal nok komme ud.. selvom det føles som år inden man får ham/hende i armene.. Min søn er snart 5 mdr.. og jeg syns tiden bare FLYVER afsted..

Anmeld

26. marts 2012

Sørens

Camillos skriver:

Ja du vokser stærkt.. kun 6 kg.. jamen det jo ikke galt .. .. så er alt jo som det skal være..

Og jo tak skal du ha .. Synes tiden går stærkt med dig og langsomt med mig hehe altså .. 

Bare vent...efter uge 12 (HVIS du er en af dem der får det bedre) så går det pludselig stærkt, især fordi man engang imellem "glemmer" at man er gravid! Håber du får en problemfri graviditet

Anmeld

26. marts 2012

morbibi

Sørens skriver:

Ok Hvor går du henne og hvad giver du? Hvis jeg må spørge?

Jeg gik i Agedrup og husker ikke prisen, men dyrt

Anmeld

26. marts 2012

Sørens

Nitz - <3 David skriver:

Det gratis vandmotion er "bare" nogle plader man kan låne.. hvor der står beskrevet nogle øvelser man selv kan lave.. Der er desværre ikke instruktør på..

Ja omkring uge 20 går det lige pludselig hurtigt..Der sker så meget med maven/bevægelser/spark osv.. Meeen det går ned af bakke igen.. Det syns jeg ihvertfald det gjorde.. Jeg fødte 10 uger for tidligt.. Og der omkring uge 27-28 syns jeg det gik vildt langsomt Og jeg kunne forestille mig at den sidste tid er endnu længere hihi..
Men den bette skal nok komme ud.. selvom det føles som år inden man får ham/hende i armene.. Min søn er snart 5 mdr.. og jeg syns tiden bare FLYVER afsted..

Aah ok, det lyder jo ikke vildt godt (altså det med ingen instruktør)

Nå så må man jo bare plaske lidt rundt selv

10 uger for tidligt!!?? Hold da op, hvordan gik fødslen så? Var han ok?

Ja jeg er kun så småt begyndt at tænke på selve fødslen, føler det er MEGET langt væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.