Har I støttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

De3Guldklumper

Selvfølgelig..

En forfærdelig sygdom som tager alt for mange liv. Jeg har selv mistet en del familiemedlemmer til kræft så jeg havde pengene klar da de kom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Steph_Laurits

Aniteb skriver:

Ja... Netop pga. René Elgaard, manden og jeg blev enige om den dag han døde at fremover ville vi støtte kræftens bekæmpelse... Den dejlige stemme vil blive savnet

Ja den mand har bare en KÆMPE plads i folks hjerter

Glemmer ALDRIG den tid hvor vi talte meget sammen og grinede sammen - hvor han viste mig rundt på radioen, adskillige gange ringede mig op og fortalte jeg havde vundet og ikke mindst den cd han engang sendte mig - favoritsangen på pladen fra dengang giver bare mening nu og selve pladen betyder bare ALT for mig efter han gik bort

Der kommer også penge afsted fra mig HVER gang fra mig nu!!

Anmeld

25. marts 2012

Camulla

StephanieJ skriver:

Har du støttet kræftens bekæmpelse? Jeg har!

Vil ikke miste flere hverken nære eller bekendte til den forbandede sygdom

Håber du får en smuk sidste rejse imorgen René ♥♥

Ja, vi har støttet  

Anmeld

25. marts 2012

Steph_Laurits

Dejligt at se så mange støtter kræftens bekæmpelse, både ved at donere penge og ikke mindst indsamle

Anmeld

26. marts 2012

Kay

StephanieJ skriver:

Det kan gøres over mobil også

Der har heller ikke været nogen her, så har gjort det over mobilen (der står sms kode nederst på billedet)!

tak

Anmeld

26. marts 2012

sarahb

Ja jeg har!

Har ingen nær mig der har kræft eller har haft. Men det er jo et SÅ godt formål !

Anmeld

26. marts 2012

Kay

Ravnholt skriver:

Der har ikke været nok indsamlere alle steder... Jeg selv tog dobbelt rute...

jeg har selv gået tidligere... men er sygemeld med bækkenløsning... så må og kan ikke i øjeblikket...

Anmeld

26. marts 2012

jydeinden

StephanieJ skriver:

Har du støttet kræftens bekæmpelse? Jeg har!

Vil ikke miste flere hverken nære eller bekendte til den forbandede sygdom

Håber du får en smuk sidste rejse imorgen René ♥♥

ja det har jeg.. har mistet en kær til kræft (formenligt) og kendt et par stykker mere som er borte grundet kræft, samt en som lige nu KÆMPER kampen imod selv samme.

Anmeld

26. marts 2012

tarkoflen

Jeg skulle til fødselsdag i går og kunne desværre ikke samle ind og der var desværre ingen indsamlere der hvor vi var, men tusind tak for oplysningen om sms betaling, der bliver sendt en sms så snart jeg har skrevet dette færdig!

Jeg har selv været ude og samle ind et par gange, og jeg vil så gerne støtte! Har både mistet nogen jeg havde kær og min far er en af de heldige, der vandt kampen!

Nu så jeg jo desværre ingen indsamlere, men skulle man have de der vimpler med rundt, for det er da bare verdens bedste ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.