Har I støttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

twinboys

Klart vi da har støttet og drengene var sammen ude med os og samle penge ind... Her ses lige drengenes vimpel...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

FamilenStorm

StephanieJ skriver:

Har du støttet kræftens bekæmpelse? Jeg har!

Vil ikke miste flere hverken nære eller bekendte til den forbandede sygdom

Håber du får en smuk sidste rejse imorgen René ♥♥

Vi har støttet.. Plus vi var ude at samle ind :-)

Anmeld

25. marts 2012

Savannah

Ja det har jeg!!

Men kom til at sprøjte vand på ham der kom og samlede ind, var ved at vaske havemøblerne  Men han tørrede da (næsten) på de 10 min han var der

Anmeld

25. marts 2012

Na-Wi

Ja har støttet med alle mine småpenge

Anmeld

25. marts 2012

M&M's Mor

Ja det har vi...vi har haft det tæt på livet så er en af de foreninger vi støtter med hvad vi nu en gang kan...

Anmeld

25. marts 2012

Lusi

Vi har jeg åbnede døren og der stod den største hund jeg EVER har set!!! Så turde ik andet.. Ej den var rigtig sød og fik selvfølgelig lov at klappe den vi snakkede om, at samle ind næste år.. Hyggetur for familien og samtidig gøre noget godt..

Anmeld

25. marts 2012

Loa

Jeg har!! Støtter altid gerne kræftens bekæmpelse....

Anmeld

25. marts 2012

Plysbjørnen

StephanieJ skriver:

Har du støttet kræftens bekæmpelse? Jeg har!

Vil ikke miste flere hverken nære eller bekendte til den forbandede sygdom

Håber du får en smuk sidste rejse imorgen René ♥♥

Ja... Netop pga. René Elgaard, manden og jeg blev enige om den dag han døde at fremover ville vi støtte kræftens bekæmpelse... Den dejlige stemme vil blive savnet

Anmeld

25. marts 2012

crille

Desværre kunne vi ikke samle ind i år, men heldigvis bankede de på døren der hvor jeg var, så der er givet lidt i bøtten.. 

Det er en frygtelig måde at forlade livet på for dem der ikke klarer den. Tror dog på at forskning er vejen frem til bekæmpelsen af denne sygdom, men det koster. Har ikke meget at give af, men hvis vi alle giver bare lidt af hvad vi kan undvære, kan vi komme langt  

Anmeld

25. marts 2012

Eliza

jep der er støttet.. min kæreste midstede sin mor til kræften, så vi havde extra været ude at hæve penge til det, og heldigvis bankede de på vores dør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.