jer med 4 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

nårh ja det har jeg aldrig tænkt over de kunne være 7 personers Hvad er jeres erfaringer så med den model?

Min erfaring er god. Jeg har haft den samme bil i nu 9½ år og den kører himmelsk. Jeg har den lille model - 1,4, da jeg kører mest bykørsel
Den får sit service en gang om året og det er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

2 biler er desværre ikke en mulighed da jeg er den eneste med kørekort. Jeg er bare rigtig bange for at hvis jeg er gravid bliver vi tvunget til abort ene og alene pga vores økomomi. Og jeg hader bare så meget den tanke. Så vi  selvfølgelig for at jeg ikke er det så vi ikke skal tage beslutningen. 

puha ja det ville sørme ikke være rart. har du testet?

vi fik først en stor bil efter nogle måneder, da vi ikke havde råd i starten. men det afhænger jo også meget af hvor i bor, og hvor stort behovet er for en bil.

Anmeld

26. marts 2012

Troldemommi

I sætter da bare en Trailer bag på bilen :-)

Anmeld

26. marts 2012

musse1

Anonym skriver:

Hej piger

Der er en risiko for at jeg er gravid med mit 4 barn. Det er ikke ønsket, men hvis den er der, så er den der. Men jeg tænker sådan på hvordan gør i med at komme fra A til B i en almindelig bil? Kan det overhovedet lade sig gøre? Min ældste er 5 så de to små sidder stadig i autostol.  Det var bare en tanke jeg fik. Håber i har nogle gode svar

Knus

vi har en gammel bil, men købte 7 personers, vi giver kun næsten 1900  kr hver ½ år i vægtafgift, og ja forsekring går jo an, på hvor man har henne, og hvor mange år man har haft det, men vi giver 3200 kr om året, har kun haft bil i ca 5 år, nu vil vi så gerne af med den og ha noget nyrer, men alser det jeg ville fortælle, kan lade sig gøre, at købe en billig bil, og så at vægtafgift og sådan ikke er så dyrt 

men ja i må op og ha noget større en end 5 personers bil

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

okay. Vi har også sat og kigget lidt rundt på nettet og har faktisk fundet en masse muligheder. Men har taget en test her idag og sen sagde heldigvis negativ. Så det bliver forhåbentlig ikke aktuelt

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

puha ja det ville sørme ikke være rart. har du testet?

vi fik først en stor bil efter nogle måneder, da vi ikke havde råd i starten. men det afhænger jo også meget af hvor i bor, og hvor stort behovet er for en bil.

Ja jeg har lige taget en idag og den var heldigvis negativ. Men skal først have min mens omkring den 4. så jeg tager en igen på fredag. Det kan jo stadig gå begge veje.

Vi har heller ikke råd lige pt. Men vi snakkede om at hvis vi nu skulle finde en ny kunne man måske give den gamle bil i bytte og så betale det mindre for en ny.

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

I sætter da bare en Trailer bag på bilen :-)

Haha ja det er da det vi gør  Og så bare lige noget kraftigt reb omkring så er vi godt kørende 

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

vi har en gammel bil, men købte 7 personers, vi giver kun næsten 1900  kr hver ½ år i vægtafgift, og ja forsekring går jo an, på hvor man har henne, og hvor mange år man har haft det, men vi giver 3200 kr om året, har kun haft bil i ca 5 år, nu vil vi så gerne af med den og ha noget nyrer, men alser det jeg ville fortælle, kan lade sig gøre, at købe en billig bil, og så at vægtafgift og sådan ikke er så dyrt 

men ja i må op og ha noget større en end 5 personers bil

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Jeg tror bare helt automatisk man kommer med den tanke at når det er en 7 personers så koster den bare kassen. Men de vejer jo egentlig tit det samme som en stationcar.

Anmeld

26. marts 2012

musse1

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Jeg tror bare helt automatisk man kommer med den tanke at når det er en 7 personers så koster den bare kassen. Men de vejer jo egentlig tit det samme som en stationcar.

vil sige i ofte skal regne med ca. 3500 kr i vægtafgift hver ½ årligt for 7 personers biler ,med mindre i finder en som er let , det var det vi gjorde, for at ha oget at starte med,.

Anmeld

26. marts 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Haha ja det er da det vi gør  Og så bare lige noget kraftigt reb omkring så er vi godt kørende 

Jeps :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.