jer med 4 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.575 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Der er en risiko for at jeg er gravid med mit 4 barn. Det er ikke ønsket, men hvis den er der, så er den der. Men jeg tænker sådan på hvordan gør i med at komme fra A til B i en almindelig bil? Kan det overhovedet lade sig gøre? Min ældste er 5 så de to små sidder stadig i autostol.  Det var bare en tanke jeg fik. Håber i har nogle gode svar

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hej piger

Der er en risiko for at jeg er gravid med mit 4 barn. Det er ikke ønsket, men hvis den er der, så er den der. Men jeg tænker sådan på hvordan gør i med at komme fra A til B i en almindelig bil? Kan det overhovedet lade sig gøre? Min ældste er 5 så de to små sidder stadig i autostol.  Det var bare en tanke jeg fik. Håber i har nogle gode svar

Knus

Tja så hedder den vist større bil med flere sidde pladser eller to biler.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Tja så hedder den vist større bil med flere sidde pladser eller to biler.

Ja ikk? for det andet må da være fuldstændig umuligt 

Anmeld

25. marts 2012

4kløver

Vi har købt en 7 person bil. det bliver man nød til vis alle skal af sted.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Vi har købt en 7 person bil. det bliver man nød til vis alle skal af sted.

Er de ikke dyre hvis man køber dem brugt? Ved godt det kommer meget an på mærke og årgan af bil. Men det må vel også være dyrt i forsikring og vægtafgift? Vi er nemlig meget bekymret for økonomien hvis vi får en fjerde. Jeg er på kontanthjælp og kæresten har en månedsløn der også kun siger lige omkring 10000 udbetalt.

Anmeld

25. marts 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Ja ikk? for det andet må da være fuldstændig umuligt 

meget umuligt.

Anmeld

25. marts 2012

Lone Jakobsen

vi har også en større bil. vores kostede 120.000 brugt. det er klart en stor udgift, men der er ikke rigtigt andre løsninger. alternativt skal i ha 2 små biler, men det bliver jo blot endnu dyrere i forsikring osv.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

vi har også en større bil. vores kostede 120.000 brugt. det er klart en stor udgift, men der er ikke rigtigt andre løsninger. alternativt skal i ha 2 små biler, men det bliver jo blot endnu dyrere i forsikring osv.

2 biler er desværre ikke en mulighed da jeg er den eneste med kørekort. Jeg er bare rigtig bange for at hvis jeg er gravid bliver vi tvunget til abort ene og alene pga vores økomomi. Og jeg hader bare så meget den tanke. Så vi  selvfølgelig for at jeg ikke er det så vi ikke skal tage beslutningen. 

Anmeld

25. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Er de ikke dyre hvis man køber dem brugt? Ved godt det kommer meget an på mærke og årgan af bil. Men det må vel også være dyrt i forsikring og vægtafgift? Vi er nemlig meget bekymret for økonomien hvis vi får en fjerde. Jeg er på kontanthjælp og kæresten har en månedsløn der også kun siger lige omkring 10000 udbetalt.

En stor bil er ikke altid lig med en dyr bil i vægtafgift. Vi har en citroen berlingo family og den vejer mindre end en ford stationcar f.eks
Og med et godt budget, så kører det fint rundt

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

En stor bil er ikke altid lig med en dyr bil i vægtafgift. Vi har en citroen berlingo family og den vejer mindre end en ford stationcar f.eks
Og med et godt budget, så kører det fint rundt

nårh ja det har jeg aldrig tænkt over de kunne være 7 personers Hvad er jeres erfaringer så med den model?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.