Solcreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Lone Jakobsen

jeg bruger neutral... den har en behagelig kosistens....og så sværger jeg til deres produkter.
det skal lige siges at min søn er eksem barn, og derfor ikke tåle cremer der indeholde hverken aloe vera, camille... eller noget af det andet de nogen gang kommer i. (så det lige i reklamen for matas)
derudover bruger jeg kun faktor 15 til ham, fordi netop eksem børn nyder godt af solens gavnlige effekt, og hudlægen mente at jeg endelig ikke måtte gå højere op i faktor, fordi det var uden grund.
men igen..... det er så også lidt en speciel situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Kvindemin

Kanon Milla. Tror da bare jeg nupper en matas så

Anmeld

17. april 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Kanon Milla. Tror da bare jeg nupper en matas så

ja, jeg vil vidst også en tur forbi matas idag, så jeg kan få den med til ferien!

Anmeld

17. april 2009

Mormilla

17. april 2009

Cris

Vi har prøvet den fra Matas, Matas Kids, og den er tyk og kan være lidt svært at smørre den på huden. Den efterlader også en fedt film, så man skal passe på, at børnene ikke få på fødder, for de kan nem falde. Men den er en af den billigste, beskytter godt også i vandet og man kan se, hvor barnet blev smurt og ikke smurt. Jeg har også fået at vide, at änglemark/minirisk skulle være meget gode, men vi nåede ikke at prøve den sidste år. Lavera er også meget godt, men jeg kan bedre lide den fra Weleda, den er bare så lækkert!!! Jeg har også selv brugt deres almenlige SFP15 og var meget meget overrasket hvor godt den holder i solen og i vandet. Jeg synes, at det er vigtigt, at de beskytter godt i vandet, for børnene elsker at svømme hele tiden...

Anmeld

17. april 2009

Mormilla

Cris skriver:

Vi har prøvet den fra Matas, Matas Kids, og den er tyk og kan være lidt svært at smørre den på huden. Den efterlader også en fedt film, så man skal passe på, at børnene ikke få på fødder, for de kan nem falde. Men den er en af den billigste, beskytter godt også i vandet og man kan se, hvor barnet blev smurt og ikke smurt. Jeg har også fået at vide, at änglemark/minirisk skulle være meget gode, men vi nåede ikke at prøve den sidste år. Lavera er også meget godt, men jeg kan bedre lide den fra Weleda, den er bare så lækkert!!! Jeg har også selv brugt deres almenlige SFP15 og var meget meget overrasket hvor godt den holder i solen og i vandet. Jeg synes, at det er vigtigt, at de beskytter godt i vandet, for børnene elsker at svømme hele tiden...

änglemark/minirisk er en af de bedste hvis du ser på test nummer 2. Ja og så koster den mindre end den fra matas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.