Solcreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Kvindemin

Hvilken en bruger i, eller hvilken en vil du anbefale?
Til en på 17 mdr.
Prisen er helt ubetydelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

tascia

Derma's, uden tvivl

og den kan jo købes alle steder

//Natascia

Anmeld

4. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har for nyligt læst at den fra superbrugsen (minirisk...eller Ånglamark) skulle være den bedste.

Det er TÆNK der har testet for de 26 farligste parfumestoffer og nogle andre ting, Kan dog ikke huske hvilke. Og så er den jo billig.

Anmeld

4. april 2009

Mumto3

Jeg har været super glad for den fra Lavera. Det er et økologisk mærke (jeg køber det i Magasin eller på nettet). De har en udgave hvor cremen er helt hvid, så er det dejlig nemt at se hvor børnene er smurt ind og hvor de ikke er. Den fås med pumpe og det synes jeg er smart, for så kan man sprøjte direkte på arme og ben.

Anmeld

4. april 2009

Kvindemin

Mumto3 skriver:

Jeg har været super glad for den fra Lavera. Det er et økologisk mærke (jeg køber det i Magasin eller på nettet). De har en udgave hvor cremen er helt hvid, så er det dejlig nemt at se hvor børnene er smurt ind og hvor de ikke er. Den fås med pumpe og det synes jeg er smart, for så kan man sprøjte direkte på arme og ben.

Har de en creme der ikke er hvid ?

Anmeld

4. april 2009

Mumto3

Ja, det har de. De har både hvid (så man bliver hvid i hovedet), blå (så man bliver blå i hovedet) og almindelig (hvor cremen er hvid, ligesom almindelig creme, men hvor man slet ikke kan se at man har fået creme i hovedet bagefter).

Det med at blive hvid i hovedet er mest beregnet til børnehave, hvor der er mange børn der skal have creme på samtidig, og så kan man måske pludselig blive i tvivl om alle har fået, og så kan man simpelthen se det.

De har en solcreme de kalder Familiy, som kan bruges af alle i familien, og så har de en Kinder (børne) creme og en Baby und Kinder (baby og børne) creme med forskellig faktor. Jeg plejer at bruge faktor 40, for små børn behøver jo ikke at blive brune!

Anmeld

4. april 2009

Rasmine

Èn eller anden fra Vichy, købes på apoteket.

Læste lige forleden at eksperterne nu mistænkte solcreme for at forhindre kroppen i at optage det vigtige D-vitamin, og derfor var der så mange børn som efterhånden blev ramt af Diabetes.

Anmeld

4. april 2009

Kvindemin

Mumto3 skriver:

Ja, det har de. De har både hvid (så man bliver hvid i hovedet), blå (så man bliver blå i hovedet) og almindelig (hvor cremen er hvid, ligesom almindelig creme, men hvor man slet ikke kan se at man har fået creme i hovedet bagefter).

Det med at blive hvid i hovedet er mest beregnet til børnehave, hvor der er mange børn der skal have creme på samtidig, og så kan man måske pludselig blive i tvivl om alle har fået, og så kan man simpelthen se det.

De har en solcreme de kalder Familiy, som kan bruges af alle i familien, og så har de en Kinder (børne) creme og en Baby und Kinder (baby og børne) creme med forskellig faktor. Jeg plejer at bruge faktor 40, for små børn behøver jo ikke at blive brune!

Lige præcis. Og den er øko. siger du? Perfekt.
Der er ikke alt muligt tilsætning i den, eller lign. For det vil jeg helst undgå
Jeg gav hende et ordentligt lag på i dag, og hun er skisme blevet solbrændt. Hun er helt helt rød og øm, lille stakkel. SÅ nu skal jeg bare have noget ordentligt noget, som virker og ikke er kraftfremk. og hvad ved jeg. Hvor siger du man kan købe det? Så må jeg holde hende i solen, indtil vi har fået det med posten

Anmeld

4. april 2009

Mumto3

jeg har i denne uge købt det i øko-butikken www.gedigent.dk de har faktisk udsalg lige nu.

Anmeld

16. april 2009

Tina2

Vi bruger änglamark.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.