Boobies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Eliza

jep er os bange for at de her 2 overfyldte trætte kaffeposer aldrig bliver til bryster igen  

heldigvis har jeg en skøn kæreste som er go til at sige at han kan li mig som jeg er og at de er flotte  men grrr hvem prøver han at narre??

men men men, thats the name of the game, og jeg vidste jo lige som du os gør, godt hvad jeg gik ind til... selv om man godt kan få lidt hængemule over at bukke sig ned for at hilse på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

crille

Eliza skriver:

jep er os bange for at de her 2 overfyldte trætte kaffeposer aldrig bliver til bryster igen  

heldigvis har jeg en skøn kæreste som er go til at sige at han kan li mig som jeg er og at de er flotte  men grrr hvem prøver han at narre??

men men men, thats the name of the game, og jeg vidste jo lige som du os gør, godt hvad jeg gik ind til... selv om man godt kan få lidt hængemule over at bukke sig ned for at hilse på dem

Præcis.. og hvor kan man være heldig at vide at man har en mand der ikke ser brysterne for hvad de måske ikke er eller er, men for hvem de sidder på og derved ikke ser med samme kritiske syn som vi selv gør  

Anmeld

25. marts 2012

Emily2012<3

Mine voksede 1 størrelse, og så da jeg fødte blev de til kanon kugler og var det nogle dage, og nu ca 3 uger efter ligner de små slatne rynkne rosiner.. 

Anmeld

25. marts 2012

crille

Emily2012<3 skriver:

Mine voksede 1 størrelse, og så da jeg fødte blev de til kanon kugler og var det nogle dage, og nu ca 3 uger efter ligner de små slatne rynkne rosiner.. 

Ikke lige frem et optimistisk perspektiv.. hmmm... Håber det vender tilbage til noget du bliver glad for..

Anmeld

25. marts 2012

projekt-ønskebarn

Bebs er uden tvivl det værd men ja håber også at min krop bliver sig selv igen  

Anmeld

26. marts 2012

Ønskebarnet12

Mine bryster er allerede vokset er kun 11+1 og de er så tunge og besværlig synes jeg, savner sku mine bløde bryster lol

Anmeld

26. marts 2012

crille

Ønskebarnet12 skriver:

Mine bryster er allerede vokset er kun 11+1 og de er så tunge og besværlig synes jeg, savner sku mine bløde bryster lol

Mine tog også hurtigt fart.. og troede vist kun at det var dem med små bryster der ville få en mærkbar forskel, så blev nok lidt overrasket.. Vi må tage det som det kommer og håbe på det bedste.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.