Boobies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

crille

Nogen elsker jo at brysterne vokser - jeg kunne sagten have nøjes med den gode håndfuld jeg havde og som jeg i forvejen syntes bvar for stor.. Nu er de jo humonges!! 

Bliver de ved med at vokse?? Er nu 17+6.. og er der nogen andre der har nogle gode erfaringer med mærker for ammebh´er eller andre brahs der kan holde styr på atributterne?? 

Har lige her til morgen meddelt manden at bliver det sådan nogen hængetits efter amning, så skal der hjælp til bagefter... haha.. (Griner af det, men syntes ærligt det er alvorligt nok  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

projekt-ønskebarn

HA HA HA, Du lyder præcis som mig Mine er vokset 3 størrelser og bliver ved synes jer Jeg er heller ikke til kæmpe bryster som de må gerne snart stoppe. Jeg frygter også for resultatet bagefter, men det må man jo tage med og som du siger, så er der hjælp at hente

Anmeld

25. marts 2012

MorDk

KENDER DET!!!

Men hvis du sys de er store nu ...ik? SÅ VENT til der er MÆLK i!!!

Arrrghhhh!!!! 

Anmeld

25. marts 2012

BabyMama2

Jeg håber at mine bryster som er vokset rigtig meget efter jeg er blevet gravid bliver ved med at være så store eller større når jeg har født og efter jeg har ammet og været på slankekur  

Anmeld

25. marts 2012

crille

VanessaSparre skriver:

Jeg håber at mine bryster som er vokset rigtig meget efter jeg er blevet gravid bliver ved med at være så store eller større når jeg har født og efter jeg har ammet og været på slankekur  

Ellers kan det være vi kan få rabat ved at lave en overførsel.. haha.. 

Anmeld

25. marts 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

HA HA HA, Du lyder præcis som mig Mine er vokset 3 størrelser og bliver ved synes jer Jeg er heller ikke til kæmpe bryster som de må gerne snart stoppe. Jeg frygter også for resultatet bagefter, men det må man jo tage med og som du siger, så er der hjælp at hente

De kan jo snart give rygskade i sig selv.. hahah.. 

Prisen er lille i forhold til det vidunder der venter, meeeeen kunne godt tænke mig de stoppede mens der stadig er bare lidt håb for normale boobs bagefter.. 

Anmeld

25. marts 2012

crille

MorDk skriver:

KENDER DET!!!

Men hvis du sys de er store nu ...ik? SÅ VENT til der er MÆLK i!!!

Arrrghhhh!!!! 

Ooooh noooo.. I knoooow, men det er ikke lige det jeg glæder mig til.. damn..hehe

Anmeld

25. marts 2012

BabyMama2

crille skriver:

Ellers kan det være vi kan få rabat ved at lave en overførsel.. haha.. 

Ja haha  

Anmeld

25. marts 2012

Eliza

mine exploderede da Malthe kom ud og mælken rigtig kom i kasserne  

og så kan jeg da tilføje at tøngdekraften os har taget fat  de sidder ihvertfald ikke der hvor jeg forlod dem inden jeg blev med rogn

Anmeld

25. marts 2012

crille

Eliza skriver:

mine exploderede da Malthe kom ud og mælken rigtig kom i kasserne  

og så kan jeg da tilføje at tøngdekraften os har taget fat  de sidder ihvertfald ikke der hvor jeg forlod dem inden jeg blev med rogn

Igen, ikke at jeg ikke vidste det.. men nooooo... 

De sidder allerede længere mod syd end dogen sinde før.. og er i øvrigt også blevet ujævne.. Det stikker helt af og de ved tydeligvis ikke hvad der er godt.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.