Hvad kan betale sig at købe i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Amagerpigen82

Lise skriver:

Vi har købt autostole (Maxi Cosi og Römer) i Tyskland via Ebay, og klapvogn (Mountain Buggy) i England - begge dele med store besparelser

Tøj tror jeg man med fordel kan købe i USA. Ellers ved jeg det ikke.

Tak skal du have. Jeg havde slet ikke tænkt på autostol da vi ikke har nogen bil. Men det er vel en nødvendighed til når man en sjælden gang kører med andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Pinkrose

Amagerpigen82 skriver:

Tak skal du have. Og det er vi naturligvis klar over.

Men hvor tit sker det, at barnevognen går i stykker? Hvad kan typisk gå i stykker på sådan en?

Altså jeg har været ude for at styret ikke virkede som det skulle.

Og kender flere der har haft problemet især med

Emmaljunga som jeg selv har.

Anmeld

25. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
Amagerpigen82 skriver:

Tak skal du have. Jeg havde slet ikke tænkt på autostol da vi ikke har nogen bil. Men det er vel en nødvendighed til når man en sjælden gang kører med andre?

Blander mig lige Du kan bare leje en autostol i f.eks. babysam i tilfælde af køretur. En del billigere end at købe en hvis i kører sjældent i bil.

Anmeld

25. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
I og med momsen er så høj i Danmark er mere eller mindre alt vel billigere i udlandet, og hvis I selv fragter det hjem kommer der heller ikke told på varer købt udenfor EU.

Barnevogn ville du kunne spare på ved at købe i Sverige (der kan man få samme mærker som herhjemme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.