Hvad kan betale sig at købe i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.923 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Amagerpigen82

Selvom der stadig er mange måneder til baby ankommer er vi naturligvis så småt begyndt at tænke anskaffelse af diverse udstyr.

Min kæreste rejser en del ifb. med arbejdet. Både i Europa men også USA og lidt Asien. Så vi tænker at købe, det, der giver mening i udlandet (som vi gør med så meget andet).

Men hvad kan betale sig at købe i udlandet? Og hvad skal man holde sig fra?

Vi har overvejet at købe fx barnevogn og babyalarm fra USA. Men er der nogle, der ved hvor meget billigere det er og hvilke mærker man skal gå efter?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

GUSO

Amagerpigen82 skriver:

Selvom der stadig er mange måneder til baby ankommer er vi naturligvis så småt begyndt at tænke anskaffelse af diverse udstyr.

Min kæreste rejser en del ifb. med arbejdet. Både i Europa men også USA og lidt Asien. Så vi tænker at købe, det, der giver mening i udlandet (som vi gør med så meget andet).

Vi har overvejet at købe fx barnevogn og babyalarm fra USA. Men er der nogle, der ved hvor meget billigere det er og hvilke mærker man skal gå efter?

Hej.. Jeg har ikke så stor erfaring i at købe barnevogn i udlandet, vil bare gøre opmærkspm på at liggemålet typisk er kortere så det skal i nok være opmærksom på, jeg har med stor besparelse købt babyautostol i Tyskland ca 1/2 pris af i Danmark, ellers skal man vel bare være opmærksom på godkendelser.. God jagt efter gode besparelser.. Camilla

Anmeld

25. marts 2012

Pinkrose

Amagerpigen82 skriver:

Jeg har heller ikk den store erfaring med

Det, men ville bare huske dig på at hvis barnevognen går i stykker kan du ikk lige gå ned med den. 

Anmeld

25. marts 2012

Amagerpigen82

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har ikke så stor erfaring i at købe barnevogn i udlandet, vil bare gøre opmærkspm på at liggemålet typisk er kortere så det skal i nok være opmærksom på, jeg har med stor besparelse købt babyautostol i Tyskland ca 1/2 pris af i Danmark, ellers skal man vel bare være opmærksom på godkendelser.. God jagt efter gode besparelser.. Camilla

Tak skal du have - super at være opmærksom på liggemålet!

Vil nu egentlig gerne have en lille vogn, da vi ikke har bil og derfor bruger offentlig transport rigtig meget, - men det er jo rarest at vide hvad man går ind til

Anmeld

25. marts 2012

Amagerpigen82

Denisep skriver:

Jeg har heller ikk den store erfaring med

Det, men ville bare huske dig på at hvis barnevognen går i stykker kan du ikk lige gå ned med den. 

Tak skal du have. Og det er vi naturligvis klar over.

Men hvor tit sker det, at barnevognen går i stykker? Hvad kan typisk gå i stykker på sådan en?

Anmeld

25. marts 2012

Lise

Vi har købt autostole (Maxi Cosi og Römer) i Tyskland via Ebay, og klapvogn (Mountain Buggy) i England - begge dele med store besparelser

Tøj tror jeg man med fordel kan købe i USA. Ellers ved jeg det ikke.

Anmeld

25. marts 2012

ano14316

Amagerpigen82 skriver:

Jeg ved i hvertfald at det kan betale sig at købe barnevogn, autostol ect. i tyskland, der er rigtig mange penge at sparer.

Lameze legetøj koster en brøkdel i usa (mener jeg det er) af hvad det gør herhjemme.

Avent ustyr (sutter, sutteflasker m.m.)  er meget billigere i england.

Jeg egentlig ikke der er noget der ikke kan betale sig at købe uden for dk. Du kan jo evt. tjekke priserne via amazone.

Anmeld

25. marts 2012

Amagerpigen82

ano14316 skriver:

Jeg ved i hvertfald at det kan betale sig at købe barnevogn, autostol ect. i tyskland, der er rigtig mange penge at sparer.

Lameze legetøj koster en brøkdel i usa (mener jeg det er) af hvad det gør herhjemme.

Avent ustyr (sutter, sutteflasker m.m.)  er meget billigere i england.

Jeg egentlig ikke der er noget der ikke kan betale sig at købe uden for dk. Du kan jo evt. tjekke priserne via amazone.

Jeg tjekkede lige Lamaze, og du har ret. Det ser ud til at det er 60% (!) billigere. Det skal helt sikkert udnyttes. Tak for tip

Anmeld

25. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, jeg tror stortset alt kan betale sig at købe udenlands, ihvertfald hvis i selv står for transporten.

Vi købte selv barnevogn over nettet fra tyskland og fik den 1500 kr. billigere end i dk inkl. fragt.

Autostole, tøj osv. er også billigere, jeg har dog ikke haft mod på tøjet da jeg elsker det danske farvestrålende babytøj, synes de har lidt kedligt babytøj i mange andre lande

Køb løs, køb løs

Ps. husk at overveje reklamationsret osv.

Anmeld

25. marts 2012

Nemesis

ja altså bortset fra barnevogn ville jeg sige at ALT kan købes billigere i udlandet.

alle de amerikanere vi kender vil dog hellere have barnevogn herfra..det handler om kvalitet, liggemål og prisen på en RIGTIG barnevogn er rigtig dyr i USA.

En kombivogn..ja det kan sagtens svare sig, ligesom kravlegård, weekendseng, klapvogn osv osv..men det er jo ikke lige til at have med i kufferten

Vær dog opmærksom på evt. sikkerhedsmærkninger og mål så du ikke står og fx ikke kan få sengetøj der passer til. :-)

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.