Viktors første besøg til zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Den kommende far

Pernille08 skriver:

Skønt der er gang i maven igen ..

Vi havde super gode erfaringer med en kiopraktor ..
det satte virkelig gang i hele systemet .

Hvad går han/hun ind og påvirker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her fik thea kolik og var i en periode også forstoppet. Vi gik til en zoneteripout. Den første gang vi var afsted skreg hun hele resten af dagen. Vi var helt nervøse for om hun nu var blevet helt " ødelagt "  Anden gang vi var afsted skreg hun kun i 3 timer bagefter, og 3 gang vi var afsted sov hun resten af dagen.

Efter det forsvandt koliken og vi købte selv Politikens store bog om zoneterapi. Når så hun begyndte at virke lidt forstoppet, gav Theis hende 5 min unden fødderne, også var der kontant afregning i bleen 2 min efter! Fantastisk!!  

Fine billeder! Vh stine

Anmeld

26. marts 2012

channie-g

Den kommende far skriver:

Viktor Har haft store problemer med sin affæring de sidste par uger til trods for at han både har fået lactulose og movicol.

Vi blev anbefalet at tage til zoneterapi. Om det har virket skal jeg ikkke kune sige men ihvertfald "skider" han nu i stor stil 

Vi er så glade for at han igen har fået gang i maven så han ike skal have ondt og være utilpas. 

HAr i erfaringer med zoneterapi?

http://babydutten.blogspot.com/2012/03/zoneterapi.html

hvor er han bare sej at han har kæmpet sig så godt igennem det hele... og hvor ser han da bare dejlig ud... :-)

Anmeld

26. marts 2012

mortilnoahogmelina

JJaJamJame

Hvad går han/hun ind og påvirker?

Jamen noget af det sammen bare ved andre metoder .
Vores dreng havde noget der klemt i nakken og lænden det fik hun væk ved at trykke nogen bestemt steder .

Anmeld

27. marts 2012

Moar2011

Viktor Har haft store problemer med sin affæring de sidste par uger til trods for at han både har fået lactulose og movicol.

Vi blev anbefalet at tage til zoneterapi. Om det har virket skal jeg ikkke kune sige men ihvertfald "skider" han nu i stor stil 

Vi er så glade for at han igen har fået gang i maven så han ike skal have ondt og være utilpas. 

HAr i erfaringer med zoneterapi?

http://babydutten.blogspot.com/2012/03/zoneterapi.html

Ihh hvor ser han skøn ud

Ja, vores søn er født 33+3 - han havde lidt med tarmene (vi troede det var kolik) men vi tog os til zoneterpi

Sikke da en SKØØN opfindelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.