Viktors første besøg til zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Den kommende far

Viktor Har haft store problemer med sin affæring de sidste par uger til trods for at han både har fået lactulose og movicol.

Vi blev anbefalet at tage til zoneterapi. Om det har virket skal jeg ikkke kune sige men ihvertfald "skider" han nu i stor stil 

Vi er så glade for at han igen har fået gang i maven så han ike skal have ondt og være utilpas. 

HAr i erfaringer med zoneterapi?

http://babydutten.blogspot.com/2012/03/zoneterapi.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

L&V

Den kommende far skriver:

Viktor Har haft store problemer med sin affæring de sidste par uger til trods for at han både har fået lactulose og movicol.

Vi blev anbefalet at tage til zoneterapi. Om det har virket skal jeg ikkke kune sige men ihvertfald "skider" han nu i stor stil 

Vi er så glade for at han igen har fået gang i maven så han ike skal have ondt og være utilpas. 

HAr i erfaringer med zoneterapi?

http://babydutten.blogspot.com/2012/03/zoneterapi.html

Ja jeg brugte det rigtig meget i en periode da Laura havde rigtig meget luft i maven og tendens til hård mave og det var rigtig godt til hende. Hun har både fået det selv og gennem mig og begge dele med go effekt men man ska gi det tid og ikke bare få en behandling men gerne et par stykker og evt få vist hva man kan gøre hjemme

Anmeld

25. marts 2012

Malthesmoar

Ihh hvor skønt, når noget virker på de små

Anmeld

25. marts 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

Ja jeg brugte det rigtig meget i en periode da Laura havde rigtig meget luft i maven og tendens til hård mave og det var rigtig godt til hende. Hun har både fået det selv og gennem mig og begge dele med go effekt men man ska gi det tid og ikke bare få en behandling men gerne et par stykker og evt få vist hva man kan gøre hjemme

Vi skal have en række behandlinger hos zoneterapeuten. VI skal afsted igen imorgen. 

Det er bestemt vigtigt ikke at stoppe på halvvejen.

Anmeld

25. marts 2012

L&V

Vi skal have en række behandlinger hos zoneterapeuten. VI skal afsted igen imorgen. 

Det er bestemt vigtigt ikke at stoppe på halvvejen.

Det er det nemlig bare, der er bare så mange der tænker at nu er der gang i den også har det virket og man så kan stoppe men næh nej sådan er det bare ik.. Er han ik os vildt træt?

Anmeld

25. marts 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

Det er det nemlig bare, der er bare så mange der tænker at nu er der gang i den også har det virket og man så kan stoppe men næh nej sådan er det bare ik.. Er han ik os vildt træt?

han sov hele dagen efter det første besøg så man kan rligt sige han blev træt.

Anmeld

25. marts 2012

L&V

han sov hele dagen efter det første besøg så man kan rligt sige han blev træt.

He he ja det må man sige det er hårdt ved dem. Det gjorde Laura os også var hun bare super pyllermås resten af tiden

Anmeld

25. marts 2012

Den kommende far

Månsson skriver:

He he ja det må man sige det er hårdt ved dem. Det gjorde Laura os også var hun bare super pyllermås resten af tiden

utroligt alle de ting hun kan sige om viktor bare ved at trykke ham lidt under foden

Anmeld

25. marts 2012

L&V

utroligt alle de ting hun kan sige om viktor bare ved at trykke ham lidt under foden

Ja det er ret spændende må man sige

Anmeld

25. marts 2012

mortilnoahogmelina

Skønt der er gang i maven igen ..

Vi havde super gode erfaringer med en kiopraktor ..
det satte virkelig gang i hele systemet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.