Kastrering af hanhund - nogle der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvad sådan noget koster? Og nu snakker jeg om med alt hvad det indebærer.... han er 4 år gammel, men vi vil ikke risikere at vores tæve får hvalpe, specielt ikke med små børn...

Hvor kommer du fra ??

Det har rigtig stor betydning for at du kan få et ordenligt svar på dit spørgsmål...

Vi bor i nordvestsjælland, og vores dyrlæge tager 2000 incl penecilin og smertestillende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

fnuggi

Anonym skriver:

hvor var det henne af?

det er i hals i nordjylland 

Anmeld

25. marts 2012

Moms

Mange dyrlæger har hjemmesider nu til dags.

Og nogle af dem har priser på standard operationer på nettet.

Prøv at søge :-)

Moms

Anmeld

25. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Hvad sådan noget koster? Og nu snakker jeg om med alt hvad det indebærer.... han er 4 år gammel, men vi vil ikke risikere at vores tæve får hvalpe, specielt ikke med små børn...

Pas på med de "billige" dyrlæger.

Jeg kender flere hvor det slet ikke er gjort ordentlig og hunden har blødt meget efterfølgende så de alligevel skulle betale ekstra for at besøge vagtdyrlægen.. Siger ikke alle er sådan, men undersøg grundigt den dyrlæge du vælger.

Anmeld

25. marts 2012

FruStolpe

come2 skriver:

Pas på med de "billige" dyrlæger.

Jeg kender flere hvor det slet ikke er gjort ordentlig og hunden har blødt meget efterfølgende så de alligevel skulle betale ekstra for at besøge vagtdyrlægen.. Siger ikke alle er sådan, men undersøg grundigt den dyrlæge du vælger.

Nu bør man altid "kende" sin dyrlæge inden man lader sine dyr ryge under kniven..

Vi har vel allesammen vores "faste" dyrlæge. Præcis som vi selv har vores faste læge. Jeg kommer ihvertfald ikke til at forstå at man skifter rundt efter hvor man lige kan få den enkelte ydelse billigt ??

Men det skal man jo også gøre som man lyster

Anmeld

25. marts 2012

come2

FruStolpe skriver:

Nu bør man altid "kende" sin dyrlæge inden man lader sine dyr ryge under kniven..

Vi har vel allesammen vores "faste" dyrlæge. Præcis som vi selv har vores faste læge. Jeg kommer ihvertfald ikke til at forstå at man skifter rundt efter hvor man lige kan få den enkelte ydelse billigt ??

Men det skal man jo også gøre som man lyster

Jeg er godt nok også øm overfor hvem der behandler min hund.

Jeg giver gerne den højeste pris, bare jeg er sikker på hun bliver behandlet af gode og kompetente dyrlæger på et dyrehospital

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.