Kastrering af hanhund - nogle der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad sådan noget koster? Og nu snakker jeg om med alt hvad det indebærer.... han er 4 år gammel, men vi vil ikke risikere at vores tæve får hvalpe, specielt ikke med små børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

mn

Anonym skriver:

Hvad sådan noget koster? Og nu snakker jeg om med alt hvad det indebærer.... han er 4 år gammel, men vi vil ikke risikere at vores tæve får hvalpe, specielt ikke med små børn...

Jeg har hørt fra nogle venner at de har givet mellem 3000 og 4000.

Anmeld

25. marts 2012

Mivsen

metteswn skriver:

Mener jeg gav lige knap 2500kr, da min hund var 1år.. Han er 6 nu, så det 5 år siden..

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

det lyder sørme dyrt. Havde hørt engang at det var mellem 500 og 1000. Så er det da godt at man lige forhøre sig inden kan jeg se!!

Anmeld

25. marts 2012

viben

Vi gav i alt 4500 da der gik betændelse i såret - hvis alt var forløbet som det skulle ville det have kostet 3200kr (København)

Anmeld

25. marts 2012

fnuggi

hvis du er fra landet kan det være billiger har lige fået min fixet og det kostede 1200 med pencilin og alt da det var en landyrelæge 

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

fnuggi skriver:

hvis du er fra landet kan det være billiger har lige fået min fixet og det kostede 1200 med pencilin og alt da det var en landyrelæge 

hvor var det henne af?

Anmeld

25. marts 2012

TeamRocket

Det kommer an på hvor du er fra ? Har hørt om alt ligefra 1500 kr i alt til 5000 kr.. Så det kan godt betale sig at ringe til de forskellige dyrelæger i nærheden og spørge.

Men hvorfor får i ikke steriliseret tæven? Så slipper i for at hun kan få kræft i livmoderen, hvalpesyge osv.

Anmeld

25. marts 2012

Nemesis

vi gav ca 2500 for 3 år siden. Selvom ham bliver kastreret bliver han jo stadig ellevild når jeres tæve er i løbetid så jeg ville nok få dem begge fixet..hvis jeres tæve ellers har haft en løbetid eller to.

Men hvis i steriliserer tæven slipper i jo for løbetiden.
Men det koster ca 4-5000 for en tæve og lidt mindre for en kastration.

:-) Sisse

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det kommer an på hvor du er fra ? Har hørt om alt ligefra 1500 kr i alt til 5000 kr.. Så det kan godt betale sig at ringe til de forskellige dyrelæger i nærheden og spørge.

Men hvorfor får i ikke steriliseret tæven? Så slipper i for at hun kan få kræft i livmoderen, hvalpesyge osv.

Fordi det er meget dyrere, og det har vi slet ikke råd til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.