Nogen der ved det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Christopher&Andreas

Hej hej...

sagen er den at vi har fået en lille misser, hun er fra sept. 2011 stor af str. Jeg synes ikke hun virker som om hun er i løbetid men han kattene sidder udenfor og GRÆDER som små babyer og render efter hende  ville de gøre det hvis IKKE hun var i løbetid???

Har snakket med dyrlægen om p-piller men hun synes det er en dum ide pga. bivirkninger der er hun synes vi skullle få hende steriliseret men det vil jeg ikke endnu jeg synes altså hun skal have lov til killinger en gang.

MEENNN det er for tidligt endnu for hende da hun ikke er ældre

håber i kan svare på spørgsmål.

knus gitte og MILLE-mis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

MorTil4<3

Christopher&Andreas skriver:

Hej hej...

sagen er den at vi har fået en lille misser, hun er fra sept. 2011 stor af str. Jeg synes ikke hun virker som om hun er i løbetid men han kattene sidder udenfor og GRÆDER som små babyer og render efter hende  ville de gøre det hvis IKKE hun var i løbetid???

Har snakket med dyrlægen om p-piller men hun synes det er en dum ide pga. bivirkninger der er hun synes vi skullle få hende steriliseret men det vil jeg ikke endnu jeg synes altså hun skal have lov til killinger en gang.

knus gitte og MILLE-mis

hun kan sagtens komme i løbetid allerede nu.

så der skal du passe på

de hankatte må bare jamre sig og så må de vente til du giver lille missen lov hehe . .
men bare du lader hende blive gammel nok

Anmeld

25. marts 2012

B&J

selv om hun ikke viser det kan hun sagtens være i løbe tid jeg ville vente med et hold killinger til hun er 1år men helst 2år så hendes krop er helt klar

og super smuk kat

Anmeld

25. marts 2012

Christopher&Andreas

MilleMus1988 skriver:

hun kan sagtens komme i løbetid allerede nu.

så der skal du passe på

de hankatte må bare jamre sig og så må de vente til du giver lille missen lov hehe . .
men bare du lader hende blive gammel nok

okay tak jamen det er svært at holde hende inde og hun hyar jo været ude ved jammeriet håber bare ikke det er for sent MEENN hva så hvis der er sket noget ?? er det fordi hun  ikke kan føde dem selv??

Anmeld

25. marts 2012

Christopher&Andreas

B&J skriver:

selv om hun ikke viser det kan hun sagtens være i løbe tid jeg ville vente med et hold killinger til hun er 1år men helst 2år så hendes krop er helt klar

og super smuk kat

tak ja hun er skøn... ja håber ikke der er sket noget vi har heller ikke rigtigt overskud til killinger lige nu 

Anmeld

25. marts 2012

MorTil4<3

okay tak jamen det er svært at holde hende inde og hun hyar jo været ude ved jammeriet håber bare ikke det er for sent MEENN hva så hvis der er sket noget ?? er det fordi hun  ikke kan føde dem selv??

jo hun kan sagtens føde dem , uden tvivl om det

MEN selve hendes krop og mentalitet er jo ikk klar til at skal være mor

i er nød til at få hende på P-piller hvis hun skal blive ved med at være ude, eller også må i sterelicere hende.
ved godt i gerne vil have bare et kuld killinger på hende, men tænk på at det kun vil være en god ting at hun IKKE får-

der er 16000 katte om året der aflives pga de ikk kan få et nyt hjem
der fødes ALT for mange killinger i vores lille land
så at en hunkat ikk får killinger er kun i den positive retning

hvis i vil have killinger på hende uanset hvad, så er i nød til at få hende til at vente til hun er 1 helst 2 år med at få dem

Anmeld

25. marts 2012

morbibi

Hej hej...

knus gitte og MILLE-mis

Han-kattene er ligeglad med, om hun er i løbetid, for det er forår og HAN-kattene er med garanti brunstige og hopper på hvem som helst
Men ja, flere har berettet om, at deres hun-katte kommer i løbetid i en alder af 6 mdr. Mine hun-katte har været 8/9 mdr før de kom i løbetid

Anmeld

25. marts 2012

Isabella_mor

Hej hej...

knus gitte og MILLE-mis

både katte OG hunde bliver kønsmodne når de rammer de 6 mdr.

Anmeld

25. marts 2012

B&J

tak ja hun er skøn... ja håber ikke der er sket noget vi har heller ikke rigtigt overskud til killinger lige nu 

hihhihihihi nej de er nogle søde dejlige nogle især når de får øjne og de bgynder at kravle rundt over det hele

Anmeld

25. marts 2012

Christopher&Andreas

morbibi skriver:

Han-kattene er ligeglad med, om hun er i løbetid, for det er forår og HAN-kattene er med garanti brunstige og hopper på hvem som helst
Men ja, flere har berettet om, at deres hun-katte kommer i løbetid i en alder af 6 mdr. Mine hun-katte har været 8/9 mdr før de kom i løbetid

ok jamen jeg troede bare at han kun kunne få fat i hende hvis hun var i løbetid  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.