Sælge min chihuahua hvalp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.264 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Aalexandra

Jeg købte den sødeste chihuahua hvalp i mandags den var 9 uger da jeg fik den . Jeg har været overlykkelig hele ugen over at ha fået den . Jeg havde ønsket mig sådan en i mange år.Men nu er min mor blevet rigtig sur over at jeg har købt den. Jeg har os den dejligste datter på snart 2 måneder, hun har været den nemmeste lille sovetryne lige frastart af. Og det har gået helt fint med en baby og en hundehvalp syntes jeg men alle har bare synes jeg var skør. Og min mor og kæreste og hans familie synes alle jeg skal sælge den og til sommer skal jeg rejse hele sommerferien. ja jeg burde ha tænkt mig bedre om. Selvom jeg havdetænkt det hele igennem ogtroede det kom til at gå super fint. Hvad burde jeg gøre? Lade familien være sure og beholde hvalpen eller sælge den?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Mor-til-asta-09

Aalexandra skriver:

Jeg købte den sødeste chihuahua hvalp i mandags den var 9 uger da jeg fik den . Jeg har været overlykkelig hele ugen over at ha fået den . Jeg havde ønsket mig sådan en i mange år.Men nu er min mor blevet rigtig sur over at jeg har købt den. Jeg har os den dejligste datter på snart 2 måneder, hun har været den nemmeste lille sovetryne lige frastart af. Og det har gået helt fint med en baby og en hundehvalp syntes jeg men alle har bare synes jeg var skør. Og min mor og kæreste og hans familie synes alle jeg skal sælge den og til sommer skal jeg rejse hele sommerferien. ja jeg burde ha tænkt mig bedre om. Selvom jeg havdetænkt det hele igennem ogtroede det kom til at gå super fint. Hvad burde jeg gøre? Lade familien være sure og beholde hvalpen eller sælge den?? 

Hvorfor skal du rejse hele sommerferien? og kan du have hunden med?

Anmeld

24. marts 2012

Aalexandra

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvorfor skal du rejse hele sommerferien? og kan du have hunden med?

De er kroatier og deres familie bor der nede så de rejser hvert år i flere uger og ja jeg havde os tænkt mig at tage hunden med men min kærestes lillebror er allergisk over for pelsdyr og jeg tror ikke jeg får lov til at tage hunden med i deres hus .. 

Anmeld

24. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg vil gerne passe

Anmeld

24. marts 2012

Mor-til-asta-09

Aalexandra skriver:

De er kroatier og deres familie bor der nede så de rejser hvert år i flere uger og ja jeg havde os tænkt mig at tage hunden med men min kærestes lillebror er allergisk over for pelsdyr og jeg tror ikke jeg får lov til at tage hunden med i deres hus .. 

Ja så kan jeg godt se det.. Men på en måde vil jeg give familie ret i at det måske ikke var bedste tidspunkt at anskaffe sig en hund på. Men du skal jo selv tage beslutningen.. Havde det været mig, så havde jeg ikke hørt på familien, hvis jeg selv mente at det ville fungere...

Anmeld

24. marts 2012

Aalexandra

Malou&Anders skriver:

Jeg vil gerne passe

hehe sødt af dig 

Anmeld

24. marts 2012

mth1987

Det meget muligt de ikke syntes ideen er god, men i sidste ende er det vel dig selv der bestemmer det. Hvis du har råd til at have hund og du har tid til den ser jeg ingen grund til at skulle gå af med den.

Anmeld

24. marts 2012

Aalexandra

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja så kan jeg godt se det.. Men på en måde vil jeg give familie ret i at det måske ikke var bedste tidspunkt at anskaffe sig en hund på. Men du skal jo selv tage beslutningen.. Havde det været mig, så havde jeg ikke hørt på familien, hvis jeg selv mente at det ville fungere...

Ja det var nok et dårligt tidspunkt , men jeg  synes at det var så 'smart' og sødt at få to 'babyer' og de så kunne vokse op sammen .. Jeg er sku ikk for klog. og glemmer altid at lytte på de 'gamle' 

Anmeld

24. marts 2012

Hollybaby

Hmm synes godt nok det er synd for den hund! Det lyder som om du ikke helt har tænkt det ordentligt igennem, før du anskaffede dig den.. Hvis du vælger at sælge den videre skal det være nu, inden den når at knytte sig for meget til dig. Jeg har selv en chihuahua og et barn, og de elsker hinanden. Det er en nem hunderace, så længe man behandler den som hund Samtidigt kan den lige komme op i barnevognen, når poterne bliver for trætte Har du ikke noget familie eller venner som kunne tænke sig at passe den, når du skal ud at rejse?

Anmeld

24. marts 2012

Aalexandra

mth1987 skriver:

Det meget muligt de ikke syntes ideen er god, men i sidste ende er det vel dig selv der bestemmer det. Hvis du har råd til at have hund og du har tid til den ser jeg ingen grund til at skulle gå af med den.

Ja det var os bare det jeg ville høre fra andre . jeg synes nemlig heller ikke at jeg skal lytte til dem for jeg kan godt klare begge to selv . og ja jeg har ikk andet end tid, jeg går på barsel så jeg synes selv det var et perfekt tidspunkt, også til at lære hunden det det nu skal lære 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.