En pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

chael

Nej, ville ikke stole blindt på det

Da jeg blev scannet med min datter, turde hun godt sige det med 99% sikkerhed, men sagde alligevel vi ikke skulle male alt lyserødt og købe alt i lyserød. Vi gjorde det dog. Og ja, vi fik også en pige

Men de bliver jo bedre og bedre til at se det, så mon ikke det er en pige

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
msmukke skriver:

Jeg overvejer lidt om jeg skal tage til en betaling scanning i silkeborg for at se om hun siger det samme hvis hun så gjorde kunne man nok være lidt mere sikker..

Både første gang jeg var gravid og denne gang, har de til md scaning ik ku se kønnet på baby. Første gang vi en 3 d scaning i silkeborg i uge 28 og de var bare rigtig gode i silkeborg! Denne gang ku vi til en kontrol scaning se at vi igen venter en lille pige. Hun sagde dog også at nu sku vi endelig huske at det kun er 99 procent sikkert! Vh stine

Anmeld

25. marts 2012

morbibi

msmukke skriver:

Hej

VI har lige været til 20 ugers scanning og alt var rigtig flot SKØNT.

jordmoderen sagde så at hun kunne se TO STREGER så hun ville sige det var en lille pige. MEN da vi skulle til at gå sagde hun så at hun ikke synes vi skulle begynde og male børneværelset lyserød, for hun kunne ikke garantere noget 100 %

VILLE I TRO DET ER EN PIGE ELLER HVAD?

vil gerne i gang med at købte de forskellige ting, men manden siger at vi ikke skal fordi han ikke tror det er rigtigt det hun har sagt.

De må helst ikke sige med 100 % sikkerhed ,for der er altid nogen rundt omkring i landet, som vil lægge sag an, hvis der var sagt en pige og det så blev en dreng.

Men jeg fik svaret 3 streger for en pige, som en anden også skriver. Men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.