En pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

msmukke

Hej

VI har lige været til 20 ugers scanning og alt var rigtig flot SKØNT.

jordmoderen sagde så at hun kunne se TO STREGER så hun ville sige det var en lille pige. MEN da vi skulle til at gå sagde hun så at hun ikke synes vi skulle begynde og male børneværelset lyserød, for hun kunne ikke garantere noget 100 %

VILLE I TRO DET ER EN PIGE ELLER HVAD?

vil gerne i gang med at købte de forskellige ting, men manden siger at vi ikke skal fordi han ikke tror det er rigtigt det hun har sagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg fik også af vide, at det altså ikke er 100% sikkert. Og så fik jeg også at vide at der skal være 3 streger hvis der er en pige?

Jeg satsede på, at det de sagde var sandt.. Og ud kom en pige

Anmeld

24. marts 2012

msmukke

rikkeregnbue skriver:

Jeg fik også af vide, at det altså ikke er 100% sikkert. Og så fik jeg også at vide at der skal være 3 streger hvis der er en pige?

Jeg satsede på, at det de sagde var sandt.. Og ud kom en pige

når hun siger streger vil jeg da os regne med at det er en pige, ellers var der nok noget andet at se. men babyen var ikke meget samarbejds villig. Men hvis de virkelig tvivler, så tror jeg slet ikke de siger noget, tror du?

Anmeld

24. marts 2012

DitteFisk

msmukke skriver:

Hej

jordmoderen sagde så at hun kunne se TO STREGER så hun ville sige det var en lille pige. MEN da vi skulle til at gå sagde hun så at hun ikke synes vi skulle begynde og male børneværelset lyserød, for hun kunne ikke garantere noget 100 %

vil gerne i gang med at købte de forskellige ting, men manden siger at vi ikke skal fordi han ikke tror det er rigtigt det hun har sagt.

Det vil aldrig kunne siges med 100% hvad kønnet bliver. Selv hvis det virkelig er tydeligt kan hende, som scanner ikke give nogen garantier Derudover er det også sværere at være sikker på kønnet hvis det er en pige, for der kan jo ligge en tap og forputte sig.. så er det lidt nemmere at være sikker hvis man ser en tap  

Jeg ville godt turde købe lyserødt tøj.

Anmeld

24. marts 2012

msmukke

Gigl skriver:

Det vil aldrig kunne siges med 100% hvad kønnet bliver. Selv hvis det virkelig er tydeligt kan hende, som scanner ikke give nogen garantier Derudover er det også sværere at være sikker på kønnet hvis det er en pige, for der kan jo ligge en tap og forputte sig.. så er det lidt nemmere at være sikker hvis man ser en tap  

Jeg ville godt turde købe lyserødt tøj.

Jeg overvejer lidt om jeg skal tage til en betaling scanning i silkeborg for at se om hun siger det samme hvis hun så gjorde kunne man nok være lidt mere sikker..

Anmeld

24. marts 2012

DitteFisk

msmukke skriver:

Jeg overvejer lidt om jeg skal tage til en betaling scanning i silkeborg for at se om hun siger det samme hvis hun så gjorde kunne man nok være lidt mere sikker..

Det kunne du jo gøre ja

Anmeld

24. marts 2012

-Sigrid-

msmukke skriver:

En kønsscanning er jo forholdsvis billig og så er det altid hyggeligt at se baby

Ved mig sagde hun at hun troede det var en pige, og nu er hun 2 måneder gammel ;b

Anmeld

24. marts 2012

Albatrods.

Jeg ville tage en kønsscanning hvis jeg var dig, når du har det på den måde ville jeg gøre det med det samme (:

Men når hun siger streger så ja, så er det sikkert nok en lille pige.

Anmeld

24. marts 2012

Zeus

msmukke skriver:

Hej

Vi fik det  samme af vide med Cajsa, at nu ville hun ikke have skylden, hvis vi stod og pludselig skulle male værelset om, når jeg havde født

Med Isabella ville de ikke sige noget, det var de stoppet med et par uger forinden.. Fik ikke grunden af vide, men der var rygter om noget med for mange forkerte skøn.. Tror dog de er begyndt på det igen (Sønderborg sygehus). Men jeg var til kontrol scanning da jeg var omkring 35. uge, og der fik jeg selv lov til at se efter, og så dukkede der jo en lille pige op

Anmeld

24. marts 2012

ekebiv

msmukke skriver:

jeg lå på barselsgang med en der havde fået af vide (af en overlæge) at hun fik en pige så alt var jo købt til en pige men der kom så bare en dreng  Så hvis du ikke vil give dig selv den kæmpe store oplevelse det er IKKE at vide kønnet så lyder en kønsscanning som en go idé

Hilsen én der ville ønske at alle ville give sig selv den kæmpe oplevelse det er ikke at vide kønnet, jeg mener.... vi får det jo af vide alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.