Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Str 56 og 62. Spørg for str på det der har interesse
Skal bare af med det da det fylder så sælges billigt
BYD BYD BYD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Også en enkelt Okker-Gokker
Carina1984 skriver: Str 56 og 62. Spørg for str på det der har interesse Skal bare af med det da det fylder så sælges billigt BYD BYD BYD
Pris og str for billede 1 begge natdragter, og billede 7 den hvide dragt til højre kig evt på min profil, hvor jeg har lagt tøj til salg op til str 86, hvis du mangler større str
Malli skriver: Pris og str for billede 1 begge natdragter, og billede 7 den hvide dragt til højre kig evt på min profil, hvor jeg har lagt tøj til salg op til str 86, hvis du mangler større str
Alle tre er str 56. Hva siger du til 100 kr inkl porto? De hvide bukser er brugt 2 gange :-)
Carina1984 skriver: Alle tre er str 56. Hva siger du til 100 kr inkl porto? De hvide bukser er brugt 2 gange :-)
Den pris vil jeg lige tænke over, det var umiddelbart lidt mere end jeg ville give. men tak for hurtigt svar
Malli skriver: Den pris vil jeg lige tænke over, det var umiddelbart lidt mere end jeg ville give. men tak for hurtigt svar
Hva havde du tænkt?:-)
AnnaKJ skriver: Hvad tænker du for billed 3 og 9?
Hvad tænker du for billed 3 og 9?
Hva siger du til 100 kl inkl porto? Holly heldragten er aldrig brugt :-)
Carina1984 skriver: Hva havde du tænkt?:-)
omkring de 80 kr
Malli skriver: omkring de 80 kr
Ok det kan vi godt sige så :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128