Grynt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Loggidut

den der gruppe jeg oprettede med Boobs på facebook, kan du huske den?

Skal jo lige huske om du virkelig kan huske de gutter?
for så har jeg da lige en sjov historie til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

Grynt

Hej Sloggi. Jeg husker ikke en dyt, hverken hvad jeg fik at spise igår eller hvad jeg fortog mig i sidste uge. Lige her lige nu kan jeg ikke huske drengene men jeg høre da gerne en sjov historie fra dig any time

Anmeld

5. april 2009

Loggidut

jeg oprettede en gruppe way back på facebook, som hed noget i retningen af: hvem husker Boobs? Og du meldte dig ind.

De sang sange som Hot hot, jeg har det hele hule hot hot...og kurs Casablanca, 10 små gentlemen fra pluto, Åh hvor jeg, Ih hvor jeg...o.s.v...et fedt band fra Aalborg som var vildt populære i midten af firserne, ihvertfald her i Aalborg...det undre mig lidt at IVF ikke har kigget gruppen an, for hun må ihvertfald have lidt memories om dem!

Nå men hvis du ikke kan huske dem er historien jo slet ikke så spændene, ville bare fortælle at jeg blev kontaktet af basguitaristen fra Boobs, med en lang historie om hvor glad han var for jeg havde oprettet gruppen, og så snakkede vi lidt frem og tilbage, han kan så ikke selv få sig til at melde sig ind, men ville gerne være behjælpelig med billeder, desuden smed han så lige nogle af de gamle sange på min mail, det er så totalt fedt...og helt hen i tovene at høre dem igen, lol...

nå men hvor sjov var den historie lige hvis du ikke kan huske dem...harhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.