Jeg ved godt jeg er bedre stillet end så mange andre ved at jeg allerede har 2 børn.
Men jeg vil gerne ha en til.....
Jeg fik i 2010 en abort, fordi det ikke ville være et godt tidspunkt, den yngst ville være fyldt 1 år mdr efter jeg ville ha født og min mor var dødelig syg(hun døde også sep. 2010)
Kæreste og jeg havde så snakket om at få en i 2012 eller 2013 da jeg ikke ville ha så langt imellem mine børn. Dem jeg har er fra 08 og 10.
Jeg blev så gravid og ville ha haft termin i Juli 12( endnu engang sammen med min søster
( hun har nemlig også 2 fra 08 og 10)) Denne gang ville det vi haft termin 1uge imellem, de andre gange er er der 3-4 mdr imellem.
Men jeg tabte det så i uge 7 en uge efter jeg havde fundet ud af det. Jeg var SÅÅÅ glad for at finde ud af jeg var gravid.
Så nu er vi gået i gang med at blive gravide, og der sker ingenting, det synes jeg er vildt hårdt især fordi de andre har næsten været i første forsøg.
Da jeg var hos gyn. fik jeg af vide jeg skulle tage første mens dag og tælle 14 dage frem og så gøre det hver anden dag de næste 14 dage, så kunne der være en chance. Men jeg kan godt mærke at det slider på mig at skal prøve og så gå og vente på svar. Det eneste gode er jo så hyggetiden med kæreste, som jo kommer ud af det.
Anmeld