Tidlige symptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer havde meget tidlige symptomer på graviditet? Her tænker jeg før forventet mens...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Kris89

måske ikke den historie du ønsker at høre, men her starter symptomer gerne 7-14 dage før forventet mens og når de gør det kommer mens...

da jeg var gravid havde jeg ingen symptomer før 5+

håber det bdste for dig

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

måske ikke den historie du ønsker at høre, men her starter symptomer gerne 7-14 dage før forventet mens og når de gør det kommer mens...

da jeg var gravid havde jeg ingen symptomer før 5+

håber det bdste for dig

1000 tak for dit svar jeg er virkelig i tvivl om det er min ægløsning der driller mig, har jag i underlivet, ømme bryster og kvalme...

Anmeld

24. marts 2012

Kris89

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar jeg er virkelig i tvivl om det er min ægløsning der driller mig, har jag i underlivet, ømme bryster og kvalme...

de symptomer kan jeg også godt få ved ægløsning..

hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

de symptomer kan jeg også godt få ved ægløsning..

hvor langt er du i din cyklus?

Så er det nok ægløsning er kun 2+3 i dag, så jeg må bare være tålmodig

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hvor mange af jer havde meget tidlige symptomer på graviditet? Her tænker jeg før forventet mens...  

Jeg havde ømme bryster før jeg overhoved var langt nok henne til at kunne teste

Kun tydeligt huske det fordi jeg sagde det til min kæreste efter en uges tid med ømme bryster for lige at høre om han kunne huske vi havde været lidt ekstra hårde ved dem

Anmeld

24. marts 2012

Kris89

Anonym skriver:

Så er det nok ægløsning er kun 2+3 i dag, så jeg må bare være tålmodig

det kn jo være din cyklus er lidt længere og derfor først har ægløsning nu.

ægget burde jo ikke have sat sig fast endnu, hvis den er der...

Anmeld

24. marts 2012

Stinna1006

Vildt ondt i begge bryster , kunne ikke længere lide smagen af kaffe , og mens smerter hvilke jeg ikke plejer at have ..Symp ca 1 uge før forventet mens 

Anmeld

24. marts 2012

Annette A

Det startede ved implantationen ca. 14 dage før forventet mens. Havde kramper i underlivet, gjorde pænt ondt og efterfølgende havde jeg svag graviditetskvalme som kom og aftog. Dagene op til foventet mens tog kvalmen og menstationsligende smerter til og det aftog så igen og to dage efter udebleven mens ku jeg teste positiv.Så havde masser af symptomer meget tidligt, men vidste jo selvfølgelig ik om det blev til noget og om ægget satte sig fast, men det gjorde det heldigvis. Så man ka sagtens mærke det tidligt i nogen tilfælde. Held og lykke med det

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Det startede ved implantationen ca. 14 dage før forventet mens. Havde kramper i underlivet, gjorde pænt ondt og efterfølgende havde jeg svag graviditetskvalme som kom og aftog. Dagene op til foventet mens tog kvalmen og menstationsligende smerter til og det aftog så igen og to dage efter udebleven mens ku jeg teste positiv.Så havde masser af symptomer meget tidligt, men vidste jo selvfølgelig ik om det blev til noget og om ægget satte sig fast, men det gjorde det heldigvis. Så man ka sagtens mærke det tidligt i nogen tilfælde. Held og lykke med det

Vildt du kunne mærke det så tidligt nogen danner jo bare HCG meget tidligt... 1000 tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.