Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Da du tog kørekort, trillede du så lidt rundt i kærestens, forældrenes eller venindes bil, så du kunne "øve" dig lidt? Finde ud af gear, speederen, bremseren, koblingen osv? Er det i det helt taget ikke meget dumt at begynde på det?
Da du tog kørekort, trillede du så lidt rundt i kærestens, forældrenes eller venindes bil, så du kunne "øve" dig lidt?
Finde ud af gear, speederen, bremseren, koblingen osv?
Er det i det helt taget ikke meget dumt at begynde på det?
nu har jeg ikke kørekort så kan jo ikke svare.. MEN jeg synes det er ret uansvarligt at køre rundt når man ikke har køre kort, og man tager jo køre timer for at LÆRE og køre bil, så hvorfor ikke bare vente? og min kærestes køre lære sagde til ham dengang han tog køre kort at det var virkelig belastende når folk allerede havde kørt bil før uden en kørelære fordi så har de allerede tillagt sig nogen kørevaner, og hvis de kørevaner så er forkerte er det utrolig svært for læren at rette op på det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: nu har jeg ikke kørekort så kan jo ikke svare.. MEN jeg synes det er ret uansvarligt at køre rundt når man ikke har køre kort, og man tager jo køre timer for at LÆRE og køre bil, så hvorfor ikke bare vente? og min kærestes køre lære sagde til ham dengang han tog køre kort at det var virkelig belastende når folk allerede havde kørt bil før uden en kørelære fordi så har de allerede tillagt sig nogen kørevaner, og hvis de kørevaner så er forkerte er det utrolig svært for læren at rette op på det..
det samme fik jeg at vide da jeg tog mit kørekort
Jeg har skrevet "ja", men det er fordi, jeg tog traktorkørekort, da jeg var 16, så det var en traktor, jeg "trillede" rundt i. Det var til stor hjælp, da jeg senere skulle have kørekort til bil. Og teorien var dengang den samme, ved ikke hvordan det er i dag
StineW79 skriver: Nej det gjorde jeg ik! Og syntes også at det er totalt uansvarligt hvis man gør! Og her kommer mine børn heller ik til at køre bil, før de har fået deres kort. Og der er heldigvis længe til, selvom thea på 3 år er rigtig god til køre regler osv..... ( hun skælder andre bilister ud ) vh stine
Nej det gjorde jeg ik! Og syntes også at det er totalt uansvarligt hvis man gør! Og her kommer mine børn heller ik til at køre bil, før de har fået deres kort. Og der er heldigvis længe til, selvom thea på 3 år er rigtig god til køre regler osv..... ( hun skælder andre bilister ud ) vh stine
. Så enig det andet er fuldstændig uansvarligt...
Nix det gjorde jeg ikke Men følte heller ikke et behov for det..
At nogen lige øver lidt vendinger og parkering på forladte områder som en p-plads osv det kan sgu ikke bringe mit pis i kog..Det kan det til gengæld hvis jeg ser høre om folk der køre steder hvor der er andre..
Jeg har stemt andet jeg dagen inden jeg skulle på manøvrebane, prøvede min fars bil på en grusvej, netop for at have fornemmelsen af gear osv.
Jeg har stemt nej.. Fordi vi bor på landet, så der har jeg da været ude og kører med min far på marken o.s.v..
Men kunne ALDRIG finde på det, på offentlig vej.. Fordi hvis det blev opdaget, og politiet kom forbi.. Så bliver ens kørekort hvis nok udsat, og det ønskede jeg ikke..
Nej, det gjorde jeg godt nok ikke! Jeg sys det er super uansvarligt, og jeg er også riiiimelig sikker på det ikke er lovligt - mark, lukket vej whatever! Sys det er forkert!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128