Hjælp......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg er gravid i 6 uge men min kæreste gennem flere år. Det er ikke en planlagt graviditet, men jeg har altid ønsket mig børn. Min kæreste vil ikke ha barnet, han vil gerne vente 1-2 år med at få børn.

Jeg har ikke været på p-piller og dette har han været klar over!!!

Jeg elsker ham meget højt og kan ikke forestille mig et liv uden ham, men han har meldt ud at han ikke vil være sammen hvis jeg vælger barnet.

What to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

sarahb

Jeg er nok anderledes på det område. Men hvis det var med min kæreste Og det ikke var planlagt og han ikke ville. Så ville jeg nok ikk få det, da jeg synes man skal være enige om at få børn. Det er en kæmpe stor ting at få børn og derfor synes jeg det er mest fair over for begge parter er hvis man er enige.

Anmeld

23. marts 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 6 uge men min kæreste gennem flere år. Det er ikke en planlagt graviditet, men jeg har altid ønsket mig børn. Min kæreste vil ikke ha barnet, han vil gerne vente 1-2 år med at få børn.

Jeg elsker ham meget højt og kan ikke forestille mig et liv uden ham, men han har meldt ud at han ikke vil være sammen hvis jeg vælger barnet.

What to do??

Hvis han ved at du ikke har været på pillen, så har du ikke ført ham bag lyset og derfor er han udemærket klar over "risikoen" ved sexy time. At det så er blevet en realitet - det kunne mange jo have forudset.. men selvfølgelig er det jo skræmmende for ham (jer). 

Jeg tænker også lidt, hvorfor få en abort nu og så alligevel starte på at lave baby igen om 1 år (hvis i begynder der)? Er det ikke lidt hen i vejret? 

Jeg tror aldrig der vil komme et perfekt tidspunkt at blive gravid på.. der er altid grunde til at vente.. men nu er den lille der jo, og du vil gerne have den, som du skriver. 

Tænk med lidt med hjertet. Så finder du svaret.

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Hvis han ved at du ikke har været på pillen, så har du ikke ført ham bag lyset og derfor er han udemærket klar over "risikoen" ved sexy time. At det så er blevet en realitet - det kunne mange jo have forudset.. men selvfølgelig er det jo skræmmende for ham (jer). 

Jeg tænker også lidt, hvorfor få en abort nu og så alligevel starte på at lave baby igen om 1 år (hvis i begynder der)? Er det ikke lidt hen i vejret? 

Jeg tror aldrig der vil komme et perfekt tidspunkt at blive gravid på.. der er altid grunde til at vente.. men nu er den lille der jo, og du vil gerne have den, som du skriver. 

Tænk med lidt med hjertet. Så finder du svaret.

Mit hjerte vil gerne ha barnet, men det vil også gerne ha ham...

Anmeld

23. marts 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Mit hjerte vil gerne ha barnet, men det vil også gerne ha ham...

Har han meldt klart ud, at han vil forlade dig, hvis du vælger at beholde?

Jeg kan forestille mig det er hans store chok der gør at han går helt i forsvar. 

Jeg tror i har en del at tale om, for i tager en beslutning. Personligt ville jeg ikke få en abort, og det ville min kæreste forstå, hvis vi alligevel gerne ville have et barn inden for en forholdsvis nær fremtid. 

Anmeld

23. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

What to do??

Normalt synes jeg at man skal blive enige, men manden har været klar over at der var en meget stor risiko for at du kunne blive gravid, så må man også tage ansvar for sine handlinger.

Vil du ikke have et barn, så beskyt dig. Længere er den ikke.

Men hvor er det en trist situation for dig. Du skal gøre hvad du synes er det rigtige for dig. Så må kæresten enten tage ansvaret eller lade være. Men personligt vil jeg ikke kunne forblive kæreste med en mand der kommer med sådan en udmelding.

Anmeld

23. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Synes det er så latterligt med sådan nogen fyrer, som siger sådan noget. Kan blive så tosset og især hvis han ved du ikke har været på noget, ja så måtte han jo tage kondom på for at undgå graviditet,. Man må sgu tage ansvar for det man gøre på den måde der..
Men følg dit hjerte det er vigtigt..

Anmeld

23. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Normalt synes jeg at man skal blive enige, men manden har været klar over at der var en meget stor risiko for at du kunne blive gravid, så må man også tage ansvar for sine handlinger.

Vil du ikke have et barn, så beskyt dig. Længere er den ikke.

Men hvor er det en trist situation for dig. Du skal gøre hvad du synes er det rigtige for dig. Så må kæresten enten tage ansvaret eller lade være. Men personligt vil jeg ikke kunne forblive kæreste med en mand der kommer med sådan en udmelding.

Anmeld

23. marts 2012

l.kjoeller

Syns du skal tænke på dig selv da det er dig og på ingen måde ham der skal gennem de fysiske og psykiske følger.

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg føler virkelig at han er manden i mit liv og så alligevel ikke pga dette. Men har rigtigt rigtigt svært ved at se jeg skulle kunne fungere uden ham. Han er den første mand jeg har kæmpet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.