børn der stirrer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Laulund87

Yurie skriver:

ja når man lille, men en pige på omkring 10år bør vide at det er uhøftligt. især i et land hvor alle er så høftlige..

Kan slet ikke forstå du gider gå op i det, men okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Troldemommi

jeg har aldrig tænkt at det ikke er pænt at stirre, børn er børn og de vokdet sikkert fra det :-)

Måske syntes pigen bare at du var så smuk eller så sød ud, at hun slet ikke kunne lade være med at se på dig :-)

Monica

Anmeld

24. marts 2012

Laulund87

Monica P skriver:

jeg har aldrig tænkt at det ikke er pænt at stirre, børn er børn og de vokdet sikkert fra det :-)

Måske syntes pigen bare at du var så smuk eller så sød ud, at hun slet ikke kunne lade være med at se på dig :-)

Monica

Anmeld

24. marts 2012

TNBC

Laulund87 skriver:

Kan slet ikke forstå du gider gå op i det, men okay

jeg går ikke op i det, det er en kommentar omkring det. 

hvis jeg gik op i alle der stirrede på mig hernede, ville det tage lang tid? Der er sket et eller andet, for folk ser mig. På to dage har jeg mødt to fremmede og snakkede med dem, (en af dem var så godt nok vist over 50 og ville vise mig alt muligt, men.. pointen er der) 
I teorien er jeg ligeglad med at børn stirrer, når de ikke ved bedre.  det var bare en lille ting jeg ville ud med, og min pointen er at hun var stor nok til at vide at stirrer ikke er pænt.

Anmeld

24. marts 2012

TNBC

Monica P skriver:

Monica

jeg ved godt børn er børn, og det var bare en konstering fra min side, om et større barn der stirrer på den måde. Jeg oplever tit børn der stirrer, og peger, men de er så små at de ikke ved at det ikke er pænt. 

Ja, der må være et eller andet forandret ved mig, jeg synes mange kigger på mig og har snakkede med to fremmede på to dage, det synes jeg er lidt vildt.  

Anmeld

24. marts 2012

DitteFisk

Jeg synes man skal vende den lidt indad og spørge, hvorfor er det liige at man ikke må stirre på folk?

Pigen ved sikkert ikke at det er "uhøfligt", hun mærker bare verden som ethvert andet sundt barn - og noget fangede hendes øje. Så synes jeg næsten det er fjollet at spolere det med vores voksne uhøfligheds-snak. Jeg kunne forstå, hvis det var noget meget socialt uacceptabelt hun gjorde, så kunne der være tale om mangel på sociale kompetencer - men sådan en lille ting som at stirre .. hehe.. hvorfor ikke bare smile til pigen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.