børn der stirrer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.798 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

TNBC

jeg kom til at tænke på en ting. 

jeg ved godt at små børn stirrer, og det er også fair nok. 
men jeg var i en tøjbutik for nylig og så var der en pige, 8-10år gammel og hun stirrede bare på mig, og gjorde ikke noget for at skjule det, vendte jeg sig endda efter mig, hvilket jeg i teorien synes var lidt mærkeligt, og forældrene sagde ikke noget til hende(ikke at de havde tid)

Når jeg er sammen med børn, og jeg ser dem stirrer, så siger jeg da at det ikke er pænt at stirrer(eller pege for den sags skyld)

Jeg ved ik helt hvad jeg ville spørge om, men jeg vil egentlig bare hører hvad jeres mening var om pigens opførsel..

Og lige en lille sjov historie fra i dag:
Jeg har mødt en fyr på grund af en pose chips.. Mødte ham første en gang, hvor han sagde chips og så lod som om han ville tage dem, mødte ham så igen, hvor han gjorde det samme.. Men denne gang stoppede ham og vi kiggede lidt på hinanden og så kom han sku over til mig og han er så sød... Bare lige min årshistorie. Har aldrig oplevet eler hørt om nogen der har mødt hinanden på den måde.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

B&J

nej det er ikke pænt og slet ikke når man er så gammel

og mange forælder ligger slet ikke mærke til hvad deres børn laver nogle gange når man er i en butik

og TILLYKKE  med den nye chips fyr

Anmeld

24. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke tage mig af det. Børn kan komme til at stirre af mange årsager fx kan det være at hun synes du var flot eller havde noget flot hår eller noget helt tredje.

Selvom forældrene måske har lært dem, at man ikke stirre kan børn godt komme til at stirre alligevel og det synes jeg er okay.

En pige stirrede på mig og jeg reagerede ved at sige "Hej". Hun svarede: Hej og smilte.

Jeg kan ikke se noget galt i det.

Anmeld

24. marts 2012

TNBC

mor:) skriver:

Jeg ville ikke tage mig af det. Børn kan komme til at stirre af mange årsager fx kan det være at hun synes du var flot eller havde noget flot hår eller noget helt tredje.

Selvom forældrene måske har lært dem, at man ikke stirre kan børn godt komme til at stirre alligevel og det synes jeg er okay.

En pige stirrede på mig og jeg reagerede ved at sige "Hej". Hun svarede: Hej og smilte.

Jeg kan ikke se noget galt i det.

jeg ser heller ikke noget galt i det. der er mange der stirrer på mig hernede, ved ikke helt hvorfor, men jeg er ligeglad og for det meste smiler jeg bare.

Det var bare den måde hun gjorde det på, det var meget overdrevet.  

Anmeld

24. marts 2012

TNBC

B&J skriver:

nej det er ikke pænt og slet ikke når man er så gammel

og mange forælder ligger slet ikke mærke til hvad deres børn laver nogle gange når man er i en butik

og TILLYKKE  med den nye chips fyr

præcis, jeg forstår de små børn, men jeg lægger ikk så meget i det. det var bare en lidt mærkelig oplevelse. 

Takker...

Anmeld

24. marts 2012

4xGreve

Yurie skriver:

men jeg var i en tøjbutik for nylig og så var der en pige, 8-10år gammel og hun stirrede bare på mig, og gjorde ikke noget for at skjule det, vendte jeg sig endda efter mig, hvilket jeg i teorien synes var lidt mærkeligt, og forældrene sagde ikke noget til hende(ikke at de havde tid)

Når jeg er sammen med børn, og jeg ser dem stirrer, så siger jeg da at det ikke er pænt at stirrer(eller pege for den sags skyld)

Jeg ved ik helt hvad jeg ville spørge om, men jeg vil egentlig bare hører hvad jeres mening var om pigens opførsel..

Jeg har mødt en fyr på grund af en pose chips.. Mødte ham første en gang, hvor han sagde chips og så lod som om han ville tage dem, mødte ham så igen, hvor han gjorde det samme.. Men denne gang stoppede ham og vi kiggede lidt på hinanden og så kom han sku over til mig og han er så sød... Bare lige min årshistorie. Har aldrig oplevet eler hørt om nogen der har mødt hinanden på den måde.  

Vil sige når de er så gammel så kan de godt forstå at det ikke er pænt at stirre og pege... Men må indrømme at min datter på knap 4 også stirre og peger men den forståelse vil jeg endnu ikke sige hun har men inden for de ædte ar år vil jeg da mene og tror at hun har den også får hun det også at vide at det ikke er pænt

Anmeld

24. marts 2012

Plysbjørnen

Yurie skriver:

Ja hader når folk stirer børn eller voksne. mine egne får også afvide at man ikke må stirer.

Anmeld

24. marts 2012

Laulund87

Jeg er heller ikke så vild med at børn stirrer på mig, men helt ærligt.. Børn er børn og de tænker da ikke over om det er uhøfligt eller ej

Anmeld

24. marts 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Jeg er heller ikke så vild med at børn stirrer på mig, men helt ærligt.. Børn er børn og de tænker da ikke over om det er uhøfligt eller ej

Anmeld

24. marts 2012

TNBC

Laulund87 skriver:

ja når man lille, men en pige på omkring 10år bør vide at det er uhøftligt. især i et land hvor alle er så høftlige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.