Paaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2009

Miamaja

Milla-Victoria's mor skriver:

Uhh... det bliver en god ferie herhjemme I dag har vi været til børnefødselsdag!! I morgen skal vi slappe af, mandag skal vi til Aalborg hvor vi skal i Zoo, hvilket jeg glæder mig ustyrligt meget til

I Aalborg skal vi mødes med en veninde fra Randers og hendes 3 mdr gamle datter, som kommer med hjem til os (i Thisted) og holder ferie nogle dage, hvor vi bl.a skal i svømmehallen, og på legeplads med nogle veninder og deres jævnalderne børn

Og så skal vi ud og have fundet os en katte-killing

Så der bliver mere end rigeligt at se til Det bliver en helt fantastisk ferie for os begge.

Knus Pernille

ahh en lille killing. husk at vise billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

Mutti2

Miamaja skriver:

ahh en lille killing. husk at vise billeder

Det skal vi helt sikkert nok, når vi finder en.... Det er åbenbart ikke så nemt som forventet

Anmeld

5. april 2009

ekzunz

Her skal vi bare slappe af og lave så lidt som muligt. Jeg har ferie allerede nu med alle ungerne (kald det lige ferie at være hjemme med 5 unger:O)
Onsdag aften kommer min søsters 3 piger og de bliver til fredag - så skal her være fest!!!! Det bliver så morsomt og ungerne glæder sig allesammen.
Per overvejer allerede nu at sige ja til at hjælpe nogen med noget - han synes ikke det lyder så hyggeligt med 8 børn i huset....meeeeen det skal nok blive godt!
Så skal Lukas bare lige blive rask først - igår fik han ondt i ørene, og det er slet ikke blevet bedre idag....lille pus!

Anmeld

5. april 2009

Miamaja

Znuzke skriver:

Her skal vi bare slappe af og lave så lidt som muligt. Jeg har ferie allerede nu med alle ungerne (kald det lige ferie at være hjemme med 5 unger:O)
Onsdag aften kommer min søsters 3 piger og de bliver til fredag - så skal her være fest!!!! Det bliver så morsomt og ungerne glæder sig allesammen.
Per overvejer allerede nu at sige ja til at hjælpe nogen med noget - han synes ikke det lyder så hyggeligt med 8 børn i huset....meeeeen det skal nok blive godt!
Så skal Lukas bare lige blive rask først - igår fik han ondt i ørene, og det er slet ikke blevet bedre idag....lille pus!

suk, ja kender godt det med at vente taalmodigt at paa at ens lille pus skal blive rask!! guldklumpen her snofter og hoster stadig men vi haaber paa det bedste

Anmeld

5. april 2009

Pia.

Det skal vi helt sikkert nok, når vi finder en.... Det er åbenbart ikke så nemt som forventet

blander mig lige lidt... skal det være en bestemt race kat eller ??? Hvor kigger du henne efter den ... ???

Knus Pia...

Anmeld

5. april 2009

Mutti2

PiaR skriver:

blander mig lige lidt... skal det være en bestemt race kat eller ??? Hvor kigger du henne efter den ... ???

Knus Pia...

Hej Pia

Nej det skal ikke være nogen bestemt race, jeg har søgt på nettet og hos venner og bekendte. Så det er ikke så meget jeg har undersøgt mulighederne. Men jeg synes altid jeg bliver tilbudt små killinger, og så snart vi skal have en, er der bare ikke nogen der har nogle

Det eneste jeg har tænkt lidt over, er at jeg gerne vil have den så ung som mulig, da jeg gerne vil at den og Milla-Victoria vænner sig til hinanden!!

Men jeg tror jeg vil fortsætte min søgning efter ferien.

God ferie

Knus Pernille

Anmeld

5. april 2009

Pia.

Hej Pia

Nej det skal ikke være nogen bestemt race, jeg har søgt på nettet og hos venner og bekendte. Så det er ikke så meget jeg har undersøgt mulighederne. Men jeg synes altid jeg bliver tilbudt små killinger, og så snart vi skal have en, er der bare ikke nogen der har nogle

Det eneste jeg har tænkt lidt over, er at jeg gerne vil have den så ung som mulig, da jeg gerne vil at den og Milla-Victoria vænner sig til hinanden!!

Men jeg tror jeg vil fortsætte min søgning efter ferien.

God ferie

Knus Pernille

Tænkte på om du kender denne her side...

www.dyrenettet.dk

Der inde er der rigtig mange dyr til salg og mange små søde katte og killinger...

Håber du kan bruge det til noget.
Knus Pia.

Anmeld

6. april 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

www.dyrenettet.dk

Der fandt vi vores gamle hankat...
og kan osse godt finde på at søge efter heste der, hvis det bare er en hyggehest...

Anmeld

6. april 2009

Lise

Tja, her har vi netop fået overstået en skøn weekend, med dejligt vejr, dejlig unge og dejligt venindebesøg...

Idag holder jeg en halv fridag med knægten, hvis vuggestue holder lukket. Igår kom han, efter et par måneder i vores soveværelse, ind til sig selv på sit eget værelse, hvilket resulterede i at han sov uden ballade 20-7, hvilket ikke er sket siden....aldrig!!! Så vi er friske og glade idag! Til frokost kommer faderen hjem fra job, og så tager jeg afsted på mit job..suk...
Imorgen skal vi alle holde fri, fordi der er det kæresten/farens fødselsdag, og det skal fejres med afslapning, hygge, bollebagning mv.
Onsdag skal jeg desværre i skole, og efterfølgende holde projektmøde med min gruppe.. keeeeeeeedeligt!
Onsdag aften tager Simon og jeg flyveren til Aalborg til min mor, som pt er alene da min far arbejder i Peru, og vi bliver hos hende hele påsken, så manden herhjemme kan lægge fliser i fred og ro. I Aalborg skal vi bare hygge med min mor, og jeg skal se et par veninder...og så skal jeg måske læse lidt (synes skolen er lidt forsømt for tiden).
Og så håber vi at komme hjem til en pæn grund med fine fliser efter en dejlig afslappende påske...........

Anmeld

6. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Ih hvor er der mange dejlige påskeplaner.
Min mand arbejder man-ons, og der læser jeg så seriøst...

Onsdag aften kører vi i sommerhus sammen med mine forældre og bror, svigerinde og søster. Sommerhuset ligger lige ned til vandet, så det bliver skønt med lange gåture, en tur i Zoo og masser af god mad - og vin !
Søndag kører vi til min mands forældre, hvor vi skal til stor påskefrokost og mandag skal vi gøre lidt klar i haven derhjemme.. UH, GLÆDER mig til onsdag. - Håber vejret holder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.