Tja, her har vi netop fået overstået en skøn weekend, med dejligt vejr, dejlig unge og dejligt venindebesøg...
Idag holder jeg en halv fridag med knægten, hvis vuggestue holder lukket. Igår kom han, efter et par måneder i vores soveværelse, ind til sig selv på sit eget værelse, hvilket resulterede i at han sov uden ballade 20-7, hvilket ikke er sket siden....aldrig!!! Så vi er friske og glade idag!

Til frokost kommer faderen hjem fra job, og så tager jeg afsted på mit job..suk...
Imorgen skal vi alle holde fri, fordi der er det kæresten/farens fødselsdag, og det skal fejres med afslapning, hygge, bollebagning mv.
Onsdag skal jeg desværre i skole, og efterfølgende holde projektmøde med min gruppe..

keeeeeeeedeligt!
Onsdag aften tager Simon og jeg flyveren til Aalborg til min mor, som pt er alene da min far arbejder i Peru, og vi bliver hos hende hele påsken, så manden herhjemme kan lægge fliser i fred og ro. I Aalborg skal vi bare hygge med min mor, og jeg skal se et par veninder...og så skal jeg måske læse lidt (synes skolen er lidt forsømt for tiden).
Og så håber vi at komme hjem til en pæn grund med fine fliser efter en dejlig afslappende påske...........
Anmeld