Paaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Miamaja

Skal I noget i Paasken? Vi skal holde Paaske fest for guldklumpens smaa venner d. 10 april Der skal vaere paaske aeg jagt, paaske frokost og saa ud og hoppe i hoppehus ude i haven

Alternate View

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

SaNiNa

Vi skal bare slappe af... efter alt det andet vi nu lige har sagt ja til.
Tirsdag skal vi hjælpe nogle venner med at flytter, torsdag og fredag skal vi til påskefrokost, lørdag skal vi hygge med mine forældre på camping...

Vi har ikke planlagt det helt store da jeg er begynd at bløde lidt igen og har haft nogle rigtig grimme smerter, de sidste par dage...

Anmeld

4. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal arbejde skærtorsdag, langfradag, lørdag og påskesøndag. Men så går jeg på ferie i 7 dage 2 påskedag skal jeg i haven hos kærestens mormor og morfar med efterfølgende frokost.

Så den kommer nok til at gå hurtig

Anmeld

4. april 2009

Miamaja

Sanne skriver:

Vi skal bare slappe af... efter alt det andet vi nu lige har sagt ja til.
Tirsdag skal vi hjælpe nogle venner med at flytter, torsdag og fredag skal vi til påskefrokost, lørdag skal vi hygge med mine forældre på camping...

Vi har ikke planlagt det helt store da jeg er begynd at bløde lidt igen og har haft nogle rigtig grimme smerter, de sidste par dage...

ov ov, ja jeg kan nikke genkendende til at naar man har det skidt er det svaert at nyde alle de andre ting man hellere vil foretage sig. haaber du kan nyde de hele 2 paaskefrokoster

Anmeld

4. april 2009

SaNiNa

Miamaja skriver:

ov ov, ja jeg kan nikke genkendende til at naar man har det skidt er det svaert at nyde alle de andre ting man hellere vil foretage sig. haaber du kan nyde de hele 2 paaskefrokoster

Tak...

har rigtig fået slappet af, vi har været en tur på havet i vores dejlige båd og av av hvor er mine kinder røde nu...

Anmeld

4. april 2009

Honningblomst

Vi skal nyde at der er ferie indtil d.14 og bare lave hvad vi har lyst til..min ældste søn har allergi, så det sætter sine begrænsninger nu der er meget pollen i luften.
Eva

Anmeld

4. april 2009

Diana...

Min yngste lillesøster kommer nu på mandag og skal være ugen ud og vi skal så ud til nogen venner så hun kan ride på deres heste for ellers skal vi bare hygge og slappe af og nyde det

Anmeld

4. april 2009

fam.4xc

Pigerne har påske ferie nu for inst er lukket, så heldigt at jeg har fri mandag og tirsdag fordi jeg lige nu har weekend vagt
Claes holder fri onsdag og har så påske fri sammen med pigerne til tirsdag, jeg skal jobbe onsdag, torsdag og fredag og 2.påskedag..

Vi skal til pigernes farmor fredag når jeg har fri til noget påske middag og søndag skal vi til den årlige påske frokost i min familie hvor vi er omkring 40 mennesker, og vi skal medbringe leverpostejen som altid

Ellers skal ungerne og farmand jo så bare hygge sig mens jeg jobber og jeg kan glæde mig over jeg kan sove til kl 6 istedet for kl 5 fordi jeg ik skal tænke på andre end at gøre mig selv færdig om morgenen

Anmeld

4. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min far har fødselsdag 7.april så vi er inviteret på fødselsdag / påskemiddag på skærtorsdag. Gruer lidt for min fars sædvanlige rødvinsbrandert... Han skal møde min kæreste for 3.gang, og det bliver første gang vi skal sidde rundt om et bord og spise sammen, så det er lidt nervepirrende. Men derudover skal vi bare hygge, drikke mousserende hvidvin i solen og sove rigtig længe

Anmeld

4. april 2009

Mutti2

Uhh... det bliver en god ferie herhjemme I dag har vi været til børnefødselsdag!! I morgen skal vi slappe af, mandag skal vi til Aalborg hvor vi skal i Zoo, hvilket jeg glæder mig ustyrligt meget til

I Aalborg skal vi mødes med en veninde fra Randers og hendes 3 mdr gamle datter, som kommer med hjem til os (i Thisted) og holder ferie nogle dage, hvor vi bl.a skal i svømmehallen, og på legeplads med nogle veninder og deres jævnalderne børn

Og så skal vi ud og have fundet os en katte-killing

Så der bliver mere end rigeligt at se til Det bliver en helt fantastisk ferie for os begge.

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.