Voksipose.. Hvorfor er det at man MÅ eje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Hvad med en Kaiserpose til i overgangsfasen. Den kan du få i en model uden dun i. Den er meget lettere i det og du kan også bruge den som kørepose i klapvognen, hvor du kan vælge at lyne bunden af den

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=1971

Den kan jeg i hvert fald anbefale, for den har jeg til Isabella herhjemme  Fleecet indeni er SÅ lækkert og blødt - jeg ville gerne ligge i det og snue 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Den kan jeg i hvert fald anbefale, for den har jeg til Isabella herhjemme  Fleecet indeni er SÅ lækkert og blødt - jeg ville gerne ligge i det og snue 

Ja, jeg er også bare SÅ glad for vores. Og jeg elskede den også bare her hvor det var hård frost som kørepose i klapvognen. Den kunne jo lynes helt op så Amandas hovede var det eneste der stak ud når hun sad i klapvognen og når det er lunere kan den lynes ned så hele overkroppen stikker ud. Og den er genial at sove i også  Vi har så Slee-bee i barnevognen i dp og Kaiserposen i klapvognen når vi kører rundt samt at Amanda sover i klapvognen i den herhjemme  

Den er også ulige meget nemmere at vaske end det andet

Anmeld

23. marts 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Ja, jeg er også bare SÅ glad for vores. Og jeg elskede den også bare her hvor det var hård frost som kørepose i klapvognen. Den kunne jo lynes helt op så Amandas hovede var det eneste der stak ud når hun sad i klapvognen og når det er lunere kan den lynes ned så hele overkroppen stikker ud. Og den er genial at sove i også  Vi har så Slee-bee i barnevognen i dp og Kaiserposen i klapvognen når vi kører rundt samt at Amanda sover i klapvognen i den herhjemme  

Den er også ulige meget nemmere at vaske end det andet

Jeg er glad for at høre at den også kan bruges i en klapvogn  Indtil videre har vi den i barnevognen, for Isabella sover i sin egen i vuggestuen 

Anmeld

23. marts 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Jeg er glad for at høre at den også kan bruges i en klapvogn  Indtil videre har vi den i barnevognen, for Isabella sover i sin egen i vuggestuen 

Den er super god i klapvogn. Både til at sove i, men så sandelig også som fodpose. Mange fodposer dækker jo kun benene, men her har man muligheden for at lyne helt op og dække hele barnet på når hovedet hvis man ønsker det. Samtidig kan man jo lyne bunden ud af den så evt beskidte støvler kan stikke ud. Hvis man lyner bunden af den, så kan man lyne den helt op så den bare ligger nærmest som et tæppe i klapvognen som man så sætter barnet ovenpå og så lyner sammen om barnet. Når ens barn ikke kan gå endnu (som fx min datter) og dermed ikke har beskidte sko, så kan man jo bare beholde bunden i

Anmeld

23. marts 2012

lilledittemor

Vi har ikke en Voksi - de er fine, men jeg kan ikke se formålet med dem må jeg indrømme.

Min datter sover med junior dyne, og den bliver hun svøbt ind i når hun skal sove - det er jo egentlig det samme som en Voksi?

Anmeld

23. marts 2012

l.kjoeller

Jeg har fået en kørepose i mereno uld. uld er tempererende så uanset vind eller vejr har hun det aldrig for koldt eller varmt. har dog stadig købt lift:-)

Anmeld

23. marts 2012

Happiness

Nu har jeg ikke læst de andre svar, så ved ikke om nogen siger noget lignende

Men Lukas har altid sparket dynen af sig! Så han ligger og bliver kold. Derfor er posen rigtig god, da han ikke kan få sparket den af

Og så er det smart at man ikke behøver probbe tonsvis af tøj på ham om vinteren. Han har kun haft vanter, hue og flecetrøje på. (Dog flecedragt da temp kom under -5 grader.)

Så er den bare dejlig tryk for ham, da han kan putte sig ind i siderne på den. Så føles det jo lidt som det var i mors mave

Og så har vi "kun" en kompivogn på altanen, hvor han så kan sove i, da barnevognsdelen blev for lille. (Gjorde den allerede da han var 3 mdr!)

Vores er vist en duniduo, eller hvad den nu hedder. Men den er med ulddyne, og det gør at den er varmere end dem med alm. dyner i. Plus at den regulere kropsvarmen. Så den kan bruges næsten hele året.

Anmeld

23. marts 2012

crille

Tak for de fede svar.. 

Så på en basson uldpose i dag der også bre var helt fantastisk.. Men skal ud og se på en helt anden i morgen, som jeg kan købe brugt for 200kr og som har fungeret rigitg fint for min skolevenindes børn. 

Men nu ved jeg en masse gode spørgsmål jeg skal stille hende om den. For det er jo skønt at spare penge, men kun hvis den stadig holder til brug. 

Syntes nogen gange det er svært at finde ud af, hvor man skal spendere og hvor man skal holde igen og sagtens kan vælge billigere løsninger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.