Voksipose.. Hvorfor er det at man MÅ eje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.763 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

crille

Har læste mange gange det er en musthave for mange og syntes også bare de ser super lækre ud. Men hvorfor er det lige at det er MEGET bedre end en lift med dyner??

VIl meget gerne høre jeres argumenter og erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

DanishFemale

Jeg bruger den meget herefter at den lille mand er vokset ud af liften. Uundværlig

Anmeld

23. marts 2012

Monis

Godt spørgsmål.

Jeg hører lige med

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

LIften vokser de ud af efter få mdr. Voksi/sleepie/drømmepose osv. skulle de kunne bruge i meget længere tid.

Vi brugte liften til han voksede ud af den. Nu har vi en drømmepose fra Føtex.

Anmeld

23. marts 2012

Vivian87

Jeg vil sige det kommer meget an på dit barn! Vi har begge dele, og voksien var god mens det var koldt, men allerede nu i de her dage hvor der er 15-16 grader er den simpelthen for varm for hende at ligge i! 

Anmeld

23. marts 2012

Tona

Har læste mange gange det er en musthave for mange og syntes også bare de ser super lækre ud. Men hvorfor er det lige at det er MEGET bedre end en lift med dyner??

Man SKAL ikke have en voksi. Man kan sagtens fore barnevognens bund med avispapir og så lægge en ekstra babydyne ovenpå og så lagen på og så putte barnet der med en dyne over sig. Tit vil man dog skulle give dem flyverdragt eller i alt fald fleece-dragt på inden man putter dem og det kan være lidt bøvlet. Man kan både putte dem på den måde i liften og direkte i barnevognen.

Når man har en voksi kan man nøjes med at give dem hue og vanter på (nogle børn skal have en lille ekstra trøje på også dog) og så putter man dem ud.

Jeg har dog ikke en voksi og efter min mening kan det ikke betale sig at bruge så mange penge på den, når man kan købe en Kaiserpose eller en Slee-bee så meget billigere hvor de (efter min erfaring) holder varmen fint, evt med en ekstra dyne i når det er frost. Hvis man har et varmt barn er det enda en fordel at det ikke er en voksi man har, for de bliver hurtigt for varme her om foråret. De to andre jeg nævner kan de bruge i længere tid.

Jeg har prøvet en vinter uden pose og en vinter med pose og jeg har i alt fald være så glad for posen.

Anmeld

23. marts 2012

Fenja09

Jeg har ikke selv en voksi til vores datter, men hvad jeg har hørt, så synes mange forældre at det er nemmere fordi det ikke kræver alverden og børnene behøver ikke voldsomt meget tøj, fordi voksien regulere varmen. I hvert fald den "ægte" af uld.

Vi har også overvejet at købe en, men synes egentlig det fungere ganske fint med helt alm. dyner og så længe de små er klædt på til vejret, så kræver det vel ikke mere end det.

/Fenja

Anmeld

23. marts 2012

ModerNatur

det MÅ man heller ikke hvis du spørger mig

- vi havde en som vi kun havde brugt 1 gang.. for det første synes jeg det var mega besværligt.. for det andet var den alt for varm(min datter er et meget varmt barn), og for det tredje har vi en datter der ikke(læs F***** IKKE) vil finde sig i at hendes arme er "låst" - og så var det jo ligesom det

Anmeld

23. marts 2012

Pige2009

crille skriver:

Liften vokser mange ud af efter max 3 mdr., så jeg fravalgte helt liften og har kun brugt Voksi. Laura er nu 2½ år og bruger den stadig som sovepose, hyggetæppe og kørepose Derfor synes jeg en lift er spild af penge

Anmeld

23. marts 2012

Tona

Vivian87 skriver:

Jeg vil sige det kommer meget an på dit barn! Vi har begge dele, og voksien var god mens det var koldt, men allerede nu i de her dage hvor der er 15-16 grader er den simpelthen for varm for hende at ligge i! 

Hvad med en Kaiserpose til i overgangsfasen. Den kan du få i en model uden dun i. Den er meget lettere i det og du kan også bruge den som kørepose i klapvognen, hvor du kan vælge at lyne bunden af den

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=1971

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.