Har læste mange gange det er en musthave for mange og syntes også bare de ser super lækre ud. Men hvorfor er det lige at det er MEGET bedre end en lift med dyner??
VIl meget gerne høre jeres argumenter og erfaringer 
Man SKAL ikke have en voksi. Man kan sagtens fore barnevognens bund med avispapir og så lægge en ekstra babydyne ovenpå og så lagen på og så putte barnet der med en dyne over sig. Tit vil man dog skulle give dem flyverdragt eller i alt fald fleece-dragt på inden man putter dem og det kan være lidt bøvlet. Man kan både putte dem på den måde i liften og direkte i barnevognen.
Når man har en voksi kan man nøjes med at give dem hue og vanter på (nogle børn skal have en lille ekstra trøje på også dog) og så putter man dem ud.
Jeg har dog ikke en voksi og efter min mening kan det ikke betale sig at bruge så mange penge på den, når man kan købe en Kaiserpose eller en Slee-bee så meget billigere hvor de (efter min erfaring) holder varmen fint, evt med en ekstra dyne i når det er frost. Hvis man har et varmt barn er det enda en fordel at det ikke er en voksi man har, for de bliver hurtigt for varme her om foråret. De to andre jeg nævner kan de bruge i længere tid.
Jeg har prøvet en vinter uden pose og en vinter med pose og jeg har i alt fald være så glad for posen.
Anmeld