Svært ved at sælge sit babyudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2009

Mary

Vi har sat vores tvillingevogn til salg, har allerede en køber - dog er vi gået ned i pris - men jeg kan slet ikke få mig selv til at skrive til dem: SOLGT! Jeg føler mig pludselig slet ikke klar til at skille mig af med den vogn, øv. Da vi solgte kravlegården havde jeg det på samme måde, og kan stadig ærge mig over at vi solgte den Vi har jo ikke savnet den, men jeg knytter mig bare sådan til tingene - jeg føler det er helt overdrevet og latterligt, men jeg kan jo ikke gøre for det. Har I andre prøvet det?

Kh Maria, som bare er så glad for den tvillingevogn, og ville ønske at hende fugleunger ikke var blevet så store at den nu er overflødig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Nadi

Jeg tænkte faktisk på det samme igår aftes at det ville blive enormt svært at skulle skille sig af med tingene, hvis de skulle sælges. Så vil jeg hellere låne dem ud så man er sikker på at få dem igen Total skør tanke, men jeg kan sagtens følge dig.

Og det er helt utoligt så store de er ved at være blevet, kan slet slet ikke forholde mig til at der kun er 3-4 måneder ti at de bliver 2 (TO!!!) år.

Anmeld

4. april 2009

Tynen

Kender det
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre når vi er færdige med at have babyer i huset.

Det fylder allerede ALT for meget nede i vores kælder, så ved at jeg på et tidspunkt kommer til at skulle af med det meste, og det har jeg slet ikke lyst til!

Anmeld

4. april 2009

Susan1978

hihi ja sådan er vi så forskellige...

jeg elsker at komme af med det. Jeg er et stort rodehovede i forvejen og hvis vi skulle gemme alt hvad vi havde så havde jeg jo ikke noget plads at rode på..

Jeg skal faktisk have taget lidt billeder og lagt på nettet af noget mere af Emils aflagte.. Desværre er den mindste auto stol blevet rigtig beskidt af at stå ude i laden og den der baby vippe stol er der også kommet pletter på ... så det må vist bare på Containeren.. måske nogen gider gøre det rent..

Anmeld

4. april 2009

Rasmine

Her ryger det også bare ud.
Har dog lavet en lille kasse til dem hver, med bla. "armbåndet" fra sygehuset, noget sødt tøj, fra de var helt små, og andre nuttede minder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.