Årh:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Linekocemba

En af mine veninders storebror er blevet far idag...

MEN deres termins dato var først sidst i maj. 

For pokker hvor må det være hårdt. Har så svært ved at skulle forestille mig at lille pruller skulle komme til verden nu.

Deres lille baby har det efter omstændighederne godt. Men for pokker hvor det sætter tingene i perspektiv.

I forvejen er jeg urolig og meget koncentreret om den lillemand inde i maven.

Hva med jer kvinder? Kan i også blive grebet af bekymrende tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

baby84

Linekocemba skriver:

For pokker hvor må det være hårdt. Har så svært ved at skulle forestille mig at lille pruller skulle komme til verden nu.

Deres lille baby har det efter omstændighederne godt. Men for pokker hvor det sætter tingene i perspektiv.

kan bestemt også blive bekymret, men beroligere mig selv med at det er meget usandsynligt og skulle han komme er vi heldigvis så langt nu, at den med al sandsynlighed går godt. Vi skal bare passe på os selv og sørge for at blive så klar så muligt

Anmeld

25. marts 2012

JH12

Jeg frygter ikke så meget hvis man skulle føde nu, da man Efterhånden er så langt henne.. Men selvfølgelig må baby gerne blive der inde tiden ud bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

26. marts 2012

morbibi

Linekocemba skriver:

Ja, jeg bliver nogle gange grebet af, om der nu er nok vand, da jeg har en masse tør-fødsler bag mig. Men jeg er i trygge hænder hos en pragtfuld JM, så tankerne er ikke slemme endnu og jeg håber tankerne bliver væk

Anmeld

26. marts 2012

kvinde84

Jeg har siden midt i graviditeten følt at jeg bestemt ikke ville gå til termin, men jeg tænkte nu heller ikke at jeg ville føde FOR tidligt.

Det ændrede sig dog. Jeg havde en lille blødning, og mine mange plukveer blev til endnu flere, og de blev også kraftigere. Min JM tjekkede så min livmoderhals, og da hun mente at den var forkortet, så sendte hun mig videre til scanning. Der så de at min livm.hals var blød og meget kort og når jeg hostede, så kunne hun se at jeg åbnede mig Jeg fik derfor et skud lungemodner og bricanyl for at stoppe plukveerne.

Jeg har heldigvis ikke født endnu, jeg håber at jeg i det mindste går indtil jeg er 32 uger (da er det "kun" 'for tidligt født', og ikke 'meget for tidligt født'). Jeg skal til JM igen på torsdag, jeg er dog bange for at min livm.hals er mere forkortet, da jeg havde en mini blødning her i weekenden og det er begyndt at stikke lidt i den.

Og ja, det roder meget med ens hoved. Jeg gik fra at have masser af hyggetid til f.eks at planlægge indkøbstur til baby i DK (jeg bor Færøerne), til at tænke fuck, det kan ske når som helst

Jeg er ikke den nervøse type, så jeg prøver bare at være så forberedt som jeg kan, hvis det skulle ske snart. Så jeg har læst side op og ned om præterm fødsel. Hver dag tæller, så jeg krydser fingre på at der går mange flere med bebs INDEN I maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.