er mundlam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

twinny

1234567890 skriver:

hehe.. ja det var da en go ide Haaber jeg maa skrive senere hen, hvis der er et spoergsmaal der popper op...

hehe... self, du er velkommen til at skrive til hver en tid.

Og igen stort tillykke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Kofoed.

Undskyld "besøg 2 timer om dagen?"

Anmeld

23. marts 2012

foto på lærred

1234567890 skriver:

aarh nej, det har jeg ikke set.... det er jeg ked af at hoerer. Kan jeg faa et link til din traad ?

Kære du. Tillykke med de to i maven. Lad vær at være alt for bekymret og læse for meget op på nogle hvor det ikke er gået så godt. Heldigvis bliver der jo mange født (både tve- og enægede tvillinger) hvor det går lige efter bogen. Har selv 3 veninder af slagsen. Kan godt forstå det er en stor mundfuld at finde ud af, men er sikker på, at når det første chock har lagt sig, at I bliver rigtig glade for det.

Jeg kan se på dine indlæg at det ligner, at du evt ikke bor i DK (to a´er istedet for å osv) men hvis du bor i DK så kan man i mange kommuner søge hjælp som tvillingefamilie (det har to af mine veninder i hvertfald) De har en ung pige som er på aktivering eller lign. som kommer og hjælper til  x antal timer om ugen.

Camilla

www.foto-paa-laerred

collager med guldklumpen, ugle wallstickers og dåbsinvitationer

Anmeld

23. marts 2012

Gravid2012

foto på lærred skriver:

Kære du. Tillykke med de to i maven. Lad vær at være alt for bekymret og læse for meget op på nogle hvor det ikke er gået så godt. Heldigvis bliver der jo mange født (både tve- og enægede tvillinger) hvor det går lige efter bogen. Har selv 3 veninder af slagsen. Kan godt forstå det er en stor mundfuld at finde ud af, men er sikker på, at når det første chock har lagt sig, at I bliver rigtig glade for det.

Jeg kan se på dine indlæg at det ligner, at du evt ikke bor i DK (to a´er istedet for å osv) men hvis du bor i DK så kan man i mange kommuner søge hjælp som tvillingefamilie (det har to af mine veninder i hvertfald) De har en ung pige som er på aktivering eller lign. som kommer og hjælper til  x antal timer om ugen.

Camilla

www.foto-paa-laerred

collager med guldklumpen, ugle wallstickers og dåbsinvitationer

aarh du fik mig til at foele bedre ... tak : ) du har ret, det er en ordenlig mundfuld... er helt chokeret endnu.. bare saa mange ting man taenker over.Men skal nok proeve at vaere positiv...

ja det er rigtig, bor paa Kreta.... det er nu dejligt hernede

Men ja hjaelp er der ikke saa meget at komme efter, hellere ikke boernepenge... der er kun svigermoderens hjaelp... og hun er egentlig ret irreterende

tak for din hjaelp

Anmeld

23. marts 2012

foto på lærred

1234567890 skriver:

Men ja hjaelp er der ikke saa meget at komme efter, hellere ikke boernepenge... der er kun svigermoderens hjaelp... og hun er egentlig ret irreterende

tak for din hjaelp

hi hi

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Iiih stort tillykke med dem!

Jeg har to brødre som er tvillinger, og min kæreste har også to tvillinge-lillesøstre Min mors graviditet gik vist helt fint (men hun vidste heller ikke at der var to før hun fødte), men min svigermors var vist rimelig hård til sidst, hvor hun i 14 dage ikke kunne andet end at ligge i sofaen..

Men alle graviditeter er jo forskellige! Tror det vil komme til at gå jer alle tre godt

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

1234567890 skriver:

aarh dejlig at finde en der har "oplevet" det samme... jo har da nogen spoergsmaal :

1) Det er 100 % sikker at de ligner hinanden HELT vildt? (naesten ens)

2) Havde du en meget svaer graviditet?

3) Hvordan klarede du dig da du havde foedt, havde du nogen der hjalp dig med at passe dem, eller klarede du det selv? for min mands familie er bare saa sikker paa jeg ikke kan klare det alene... (altsaa imens min mand er paa arbejde)

tak for din hjaelp

Jamen dog tillykke med det.. den update havde jeg ikke set hehe .. Tvillinger

Anmeld

25. marts 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Jamen dog tillykke med det.. den update havde jeg ikke set hehe .. Tvillinger

ja det er lidt vildt...

Anmeld

25. marts 2012

ulleby

1234567890 skriver:

aarh dejlig at finde en der har "oplevet" det samme... jo har da nogen spoergsmaal :

1) Det er 100 % sikker at de ligner hinanden HELT vildt? (naesten ens)

2) Havde du en meget svaer graviditet?

3) Hvordan klarede du dig da du havde foedt, havde du nogen der hjalp dig med at passe dem, eller klarede du det selv? for min mands familie er bare saa sikker paa jeg ikke kan klare det alene... (altsaa imens min mand er paa arbejde)

tak for din hjaelp

De er udsensmæssigt ens - sind langt fra! Og indvendig nej - den ene er hjertebarn og den anden fejler intet 

Min graviditet gik super, tog 30 kg på. Spinnede frem til uge 28, gik fra på job i uge 20, gik ture hver dag, og gik til graviditetsgymnastik frem til tre dage før fødsel - damerne vejde - 2300 og 2410 

Min mand held og uheld havde ingen job i starten af barselen så havde ham - ellers klarede jeg den selv. Tro mig det lærer man - man er vel en kvinde og en snert stædig  Men nedture var der skam også - og så ringede man til andre twins mødre og grad Eller gik på et værelse og skreg sine lunger ud og vendte tilbage med et nyt syn

Håber ud kunne bruge det? Ellers er jeg her

Anmeld

26. marts 2012

Faith

Kæmpe stort tillykke

Jeg har enæggede tvillingedrenge på 21 måneder, født i uge 33+3. En ret kompliceret graviditet som heldigvis endte super godt.

Men som du også kan læse fra andre tvillingemødre herinde kan man sagtens have en fuldstændig ukompliceret graviditet selvom man venter to stk på en gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.