er mundlam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Gravid2012

ulleby skriver:

Stort tillykke

Mine damer kom ved planlagt kejsersnit 37+1 - de er også enægget

Spørg endelig hvis jeg skulle kunne hjælpe med noget

aarh dejlig at finde en der har "oplevet" det samme... jo har da nogen spoergsmaal :

1) Det er 100 % sikker at de ligner hinanden HELT vildt? (naesten ens)

2) Havde du en meget svaer graviditet?

3) Hvordan klarede du dig da du havde foedt, havde du nogen der hjalp dig med at passe dem, eller klarede du det selv? for min mands familie er bare saa sikker paa jeg ikke kan klare det alene... (altsaa imens min mand er paa arbejde)

tak for din hjaelp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Gravid2012

Kofoed. skriver:

Vores seneste aktive tvilling gravid ligger ind lagt på sygehuset, ved ikke om d du har set det. Men tvillinge graviditeter er tit mere besværet, tag en dag af gangen og nyd det, meget kan gå galt, men hvem siger det gør det for jer. Mit bedste råd, spar op og vent med at købe til tidligst efter md, evt først der 24+0

aarh nej, det har jeg ikke set.... det er jeg ked af at hoerer. Kan jeg faa et link til din traad ?

Anmeld

23. marts 2012

Gravid2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Tillykke med tvillingerne..
Kan godt forstå det er et stort chok lige nu, er dog sikker på du nok skal vænne dig til tanken.

Kan desværre ikke svare på de andre spørgsmpl.
Men vi har en del tvillingemødre herinde, de kan helt sikkert give gode råd.

tusind tak soede

Anmeld

23. marts 2012

Gravid2012

Nattøs skriver:

Tillykke med dobbel lykke:-) har hørt man får flere undersøgelser i forbindelse med flere børn i maven

ja det er rigtig.. jeg skulle normalt komme hver 3. uge, men nu hver 2. uge! for at alt gaa godt....

Anmeld

23. marts 2012

Gravid2012

twinny skriver:

ihhh hvor stort... Jeg har et par enæggede drenge på 6 måneder idag...

Man kommer til scanning hver 14 dag, da de deler moderkage....

Min graviditet forløb forholdvis nemt.. Altså jeg kunne stadigvæk støvsuge og skifte sengetøj, dagen før jeg fødte. hehe.

Og drengene havde det fint hele vejen igennem, de kom 37+4, da jeg blev sat igang.

Jeg vil sige til dig, en graviditet har mange bekymeringer og en tvillingegraviditet har dobbelt så mange... Men prøv at slap og nyd tiden i stedet for...

Du er velkommen til at spørger løs...

ej hvor dejligt, og tillykke med dem....

Lige et spoergsmaal til at starte med, der kommer helt sikkert flere :

Hvordan klarede du dig da du havde foedt, havde du nogen til at hjaelpe dig med at passe dem ? eller klarede du det selv? for min mands familie er saa sikker paa jeg ikke kan klare det alene naar min mand er paa arbejde..... er det virkelig saa uoverskuelig????

tak for din hjaelp..

Anmeld

23. marts 2012

twinny

1234567890 skriver:

ej hvor dejligt, og tillykke med dem....

Lige et spoergsmaal til at starte med, der kommer helt sikkert flere :

Hvordan klarede du dig da du havde foedt, havde du nogen til at hjaelpe dig med at passe dem ? eller klarede du det selv? for min mands familie er saa sikker paa jeg ikke kan klare det alene naar min mand er paa arbejde..... er det virkelig saa uoverskuelig????

tak for din hjaelp..

Min mand har haft et halvt års barsel. da vi begge studerer.

Men jeg har da passet den alene og det er gået fint...

Anmeld

23. marts 2012

Gravid2012

twinny skriver:

Min mand har haft et halvt års barsel. da vi begge studerer.

Men jeg har da passet den alene og det er gået fint...

aarh okay... det var da dejligt han kunne faa det

haaber ogsaa jeg kan klare det

Anmeld

23. marts 2012

twinny

1234567890 skriver:

aarh okay... det var da dejligt han kunne faa det

haaber ogsaa jeg kan klare det

Self kan du det...

Hvis det er alt for slem, så er det jo bare ned i barnevognen og gå en laaang tur og få lidt fred.

Anmeld

23. marts 2012

Gravid2012

twinny skriver:

Self kan du det...

Hvis det er alt for slem, så er det jo bare ned i barnevognen og gå en laaang tur og få lidt fred.

hehe.. ja det var da en go ide Haaber jeg maa skrive senere hen, hvis der er et spoergsmaal der popper op...

Anmeld

23. marts 2012

Kofoed.

1234567890 skriver:

Osv

aarh nej, det har jeg ikke set.... det er jeg ked af at hoerer. Kan jeg faa et link til din traad ?

Kan ikke linke fra mobil, men den hedder "besøg kun 2 timer?" Skrevet af MissBee.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.