Hannah sveder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

elisarina

Hej,.
Jeg vil lige høre om du har fået svar på hvad der var galt?

Min søn har det på nøjagtig samme måde og har altid fået af vide at det er asmatisk bronkitis, men da medicinen ikke virker, kan det umuligt være det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

delimus

elisarina skriver:

Hej,.
Jeg vil lige høre om du har fået svar på hvad der var galt?

Min søn har det på nøjagtig samme måde og har altid fået af vide at det er asmatisk bronkitis, men da medicinen ikke virker, kan det umuligt være det.

Hejsa :-)

Har først lige set dit indlæg. Er desværre ikke så tit jeg er forbi siden længere....

Hannah er født med et "blødt strubelåg"

Det vil sige, at det lille låg, der lukker luftrøret af, når du spiser og drikker, er meget blødt. 

Den er lavet af brusk og de siger, at inden for det første år, så skulle det brusk blive lige så stift, som hos alle os andre :-) 
Det lukker ikke ordenligt i og står lidt og "blafrer" og derfor lød det ganske vildt til tider.
Og de lovede os, at det generer os mere at høre på, end det genere hendes vejrtrækning, så det var da en trøst :-)

Lige nu er hun frygtelig snottet, så nu larmer hendes vejrtrækning meget igen. Det er ellers blevet meget meget bedre, så er ganske fortrøstningsfuld :-) 

Personalet var ganske rolige på sygehuset i Holstebro, for iltmætningen var helt OK og de blev ved med at sige, at det var fordi, hun var blevet suget ganske meget efter fødslen, meeeen det kunne de ikke blive ved med at undskylde det med. Så til sidst blev vi FANDEME SURE  Hvis de ikke kunne fortælle mig, hvorfor min datters vejrtrækning lød så besværet, så måtte de sgu finde nogen der kunne finde ud af det BUM

Så røg vi på NEO i Herning og de gennemtjekkede ALT på hende og ved at udelukke alt andet, fandt de frem til dette. Så to dage efter, havde hun en kikkert nede i halsen  

Det var dælme ikke sjovt at være med til, men vi skulle bare have vidhed om det!

Så hvis de ikke rigtig ved hvad det er og hvad de lige skal sige til det, så må du bare stå fast og forlange, at de så finder nogen der kan finde ud af det.

Håber I får styr på det. Det er bare ikke sjovt at være med tii.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.