Hannah sveder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.053 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

delimus

Ja som overskriften siger, så har hun det varmt, rigtig varmt.

Er det nogen af jer der også har sådan en baby :-) 

Hun har ikke body på om natten, kun nattøj og nu vil jeg ud og finde en sommerdyne til hende, for hun er stadig helt gennemsvedt.

Om dagen, når hun er ude i barnevognen, har hun kun en lille jakke på med hætte og så dynen og så er hun bare helt våd når hun kommer op alligevej :-( 

Synes sgi det er synd for hende, for jeg vil da tro, at søvnen vil være bedre, hvis man ikke kogte sådan, men ved ikke lige, hvad jeg skal stille op med hende......

Nogle ideer????

Ud over det, så går det forrygende her :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Leonora25

JA, Min Luna er også en meget lun baby

Hun sover nu kun i body om natten, selvom vi har det køligt i soveværelset. Når hun er i barnevogn har hun kun en lille trøje på og en tynd hue, ellers er hun også badet i sved!!

Her er det lidt et problem, fordi hun sover bedst når hun er tæt omsluttet. Så det er en lidt svær balance!

Det må være vores dejlige vinterbørn der er født med ekstra varme.

Anmeld

24. marts 2012

delimus

Leonora25 skriver:

JA, Min Luna er også en meget lun baby

Hun sover nu kun i body om natten, selvom vi har det køligt i soveværelset. Når hun er i barnevogn har hun kun en lille trøje på og en tynd hue, ellers er hun også badet i sved!!

Her er det lidt et problem, fordi hun sover bedst når hun er tæt omsluttet. Så det er en lidt svær balance!

Det må være vores dejlige vinterbørn der er født med ekstra varme.

Lige præcis, du skal heller ikke ligge dynen løs over Hannah, hun skal puttes :-) 

Må jo bare prøve mig frem, er sgu bare lidt bekymret for den bette pus 

Anmeld

25. marts 2012

Moms

Min dreng sveder også.

Jeg har valgt at bruge udlbody, for så ved jeg at han ikke bliver kold, selvom han bliver våd.

Han hader at få hue/kyse på og generelt tøj, der strammer el. er for varmt. Sådan tolker jeg det ihvertfald.

Så nu har jeg skåret ned på alt det tøj - hjælper sf også når vejret nu er blevet bedre.

Jeg tror faktisk min dreng vågner, når han får det for varmt...

Moms

Anmeld

25. marts 2012

delimus

Moms skriver:

Min dreng sveder også.

Jeg har valgt at bruge udlbody, for så ved jeg at han ikke bliver kold, selvom han bliver våd.

Han hader at få hue/kyse på og generelt tøj, der strammer el. er for varmt. Sådan tolker jeg det ihvertfald.

Så nu har jeg skåret ned på alt det tøj - hjælper sf også når vejret nu er blevet bedre.

Jeg tror faktisk min dreng vågner, når han får det for varmt...

Moms

Ja jeg kan ikke rigtig blive klog på det.

Men har bestemt mig, at jeg lige får fat på lægen i morgen.
Hannah har haft problemer med vejrtrækningen fra dag 1 og har heller ikke taget nok på, så nu vil jeg bare være 110 % sikker på, at det ikke er fordi hun er så besværet af vejrtrækningen, at hun sveder og dermed også fyrer så meget krudt af, at hun ikke tager nok på.

Så må vi se, hvad han siger, gider i hvert fald ikke gå og spekulere over det mere :-)

Anmeld

26. marts 2012

Moms

delimus skriver:

Ja jeg kan ikke rigtig blive klog på det.

Men har bestemt mig, at jeg lige får fat på lægen i morgen.
Hannah har haft problemer med vejrtrækningen fra dag 1 og har heller ikke taget nok på, så nu vil jeg bare være 110 % sikker på, at det ikke er fordi hun er så besværet af vejrtrækningen, at hun sveder og dermed også fyrer så meget krudt af, at hun ikke tager nok på.

Så må vi se, hvad han siger, gider i hvert fald ikke gå og spekulere over det mere :-)

det lyder da ikke så godt, det med vejrtrækningen.

Hvad kan du høre? Er det ikke tjekket før nu så?

Hvad sagde lægen?

Moms

Anmeld

26. marts 2012

delimus

Moms skriver:

det lyder da ikke så godt, det med vejrtrækningen.

Hvad kan du høre? Er det ikke tjekket før nu så?

Hvad sagde lægen?

Moms

Jo jo det er tjekket før nu :-) Det gjorde de inden for det første døgn. Der røg vi på neo i Herning.

Hun er født med et blødt strubelåg  Ja, hvaffor en fisk......
Der ligger sådan et lille "låg" ovenpå dit luftrør, som lukker til, når du spiser og drikker, så det ikke ryger i den gale hals. Det brusk som Hannah's så er lavet af, er meget blødt, så det står og flabre  
Det gør så, at hun raller en hel del, når hun trækker vejret.
Hun fik en kikkertundersøgelse, da hun var 5 dage gammel og der sagde de, at det ville tage uger/måneder inden det gik over, men vi kan bare ikke rigtig fornemme nogen bedring, så vi vil bare  være 110 % på at det er som det skal være.

Men vi skal til lægen med hende på fredag. Han vil gerne lige undersøge hende, for han sagde, at der måske godt kunne være en sammenhæng mellem hendes besværlige vejrtrækning, hendes svedeture og mangelfuld vægtøgning, så nu må vi se 

Anmeld

26. marts 2012

4kløver

Det lyder ikke godt. herfra

Anmeld

27. marts 2012

Moms

Ja også krydsede fingre herfra :-)

Moms

Anmeld

27. marts 2012

delimus

Den kan da trøste mig, at hun er en super glad og aktiv pige, med let til smil :-) 
Det er jo ikke sådan, at hun er pyldret og skidt, men vil bare være 110 % sikker på, at alt er som det skal være mht vejrtrækiningen. Det er jo ikke helt uvæsentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.