sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det er det min bror hele tiden har sagt, so skal og må der ikke spares på og heller ikke genbruges.

Så jeg meget enig med din bror.

Det er især vigtig mens de lære at gå det er en sko som støtter op om anklen og den er god fast.

Nu hvor Nicklas gå og løber som det passer ham kan vi godt finde en god sko i bilka (han vil have mqueen sko) vi andre køber jo heller ikke en sko vi ikke føler sidder godt og er godt at bevæge sig i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Så jeg meget enig med din bror.

Det er især vigtig mens de lære at gå det er en sko som støtter op om anklen og den er god fast.

Nu hvor Nicklas gå og løber som det passer ham kan vi godt finde en god sko i bilka (han vil have mqueen sko) vi andre køber jo heller ikke en sko vi ikke føler sidder godt og er godt at bevæge sig i.

Det jo det, var bare i tvivl, hvor tidligt man skal købe til, da der jo er tilbud på sko i skoringen i de her dage, så hvis der snart var tid, så skulle det da være nu man købte.

Anmeld

23. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det jo det, var bare i tvivl, hvor tidligt man skal købe til, da der jo er tilbud på sko i skoringen i de her dage, så hvis der snart var tid, så skulle det da være nu man købte.

Vi købe først sko til Nicklas i påsken 2010 hvor han blev 1 i juni.

Tror ikke jeg selv ville tur købe sko allerede nu, da vi jo slet ikke ved hvornår de beynde at gå det kan være være fra de er 8-9 måneder til 1½ år.

Anmeld

23. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Vi købe først sko til Nicklas i påsken 2010 hvor han blev 1 i juni.

Tror ikke jeg selv ville tur købe sko allerede nu, da vi jo slet ikke ved hvornår de beynde at gå det kan være være fra de er 8-9 måneder til 1½ år.

Det jo det, derfor købte jeg bare melton i den næste størrelse, hehe.

Anmeld

23. marts 2012

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Hvad bruger i af sko og hvilken størrelse?

Vi har slet ikke brugt sko ind til for et par uger siden, hun er blevet meget glad for at stå op, så nu får hun sko på ind imellem, vi har prewalkers fra bundgaard. str. 17/18

Anmeld

24. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det jo det, derfor købte jeg bare melton i den næste størrelse, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.