sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Kofoed.

Hvad bruger i af sko og hvilken størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Ka+Ma=Be

Vi bruger ikke rigtig sko endnu! Benjamin har haft sko på én gang Sådan nogle søde små adidasnogle med blød sål. De er størrelse 18, men er stadig for store, så jeg aner ikke hvad han bruger

Anmeld

22. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Vi bruger ikke rigtig sko endnu! Benjamin har haft sko på én gang Sådan nogle søde små adidasnogle med blød sål. De er størrelse 18, men er stadig for store, så jeg aner ikke hvad han bruger

Tænker lidt om man indtil de kan gå bare skal bruge de det melton sko, altså de futter med elastik som lukning.

Anmeld

22. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Tænker lidt om man indtil de kan gå bare skal bruge de det melton sko, altså de futter med elastik som lukning.

Det kan du sagtens! Som du selv siger, har de ikke brug for andet så længe de ikke kan gå

Anmeld

22. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det kan du sagtens! Som du selv siger, har de ikke brug for andet så længe de ikke kan gå

Ja, må heller få fat i sådan nogle så. Det sjove bliver bare størrelsen, hehe, men det er hvad ekspedienter er til for

Anmeld

22. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Ja, må heller få fat i sådan nogle så. Det sjove bliver bare størrelsen, hehe, men det er hvad ekspedienter er til for

JA det er jo det Så må i prøve jer frem heehe

Anmeld

23. marts 2012

SaNiNa

Vi bruge ikke sko i sutsko bruge hun 17-19 og de er lidt forstår i fortræks sutsko (mikkeline) burger hun str 1.

Naia får ikke sko før hun begynde at gå.

Anmeld

23. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

du kan fint bruge melton, det er først vigtig at det støtter godt on benet og en fast sko når de begynder at gå.

Når de begynder at gå kan det virkelig betale sig at betale lidt ekstra for nogle gode sko, selvom de vokser hurtig ud af dem

Anmeld

23. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

du kan fint bruge melton, det er først vigtig at det støtter godt on benet og en fast sko når de begynder at gå.

Når de begynder at gå kan det virkelig betale sig at betale lidt ekstra for nogle gode sko, selvom de vokser hurtig ud af dem

Det er det min bror hele tiden har sagt, so skal og må der ikke spares på og heller ikke genbruges.

Anmeld

23. marts 2012

Sifling

Vi bruger bare melton futter, lidt for store, men de varmer  (Dem hiver han heller ikke af, som han gør med strømperne) Når han skal til at gå har vi fået nogle søde små en-fant sko af min mor, ellers regner jeg med at han skal have angulus, de er bare super lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.