Alt det blod ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Albatrods.

morbibi skriver:

Det samme har jeg prøvet og da jeg havde pletblødt i uger på p-piller, så gik jeg til lægen og hendes svar var; VI TAGER LIGE EN GRAVIDITETSTEST...... og den var positiv

Åh gud .. Ja jeg må nok hellere få testet !!! - og fjernet om dette er tilfældet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Zeus

Albatrods. skriver:

Okay (: det er nok det så .. Håber det forsvinder, ellers må jeg jo forbløde  

Det er i hvert fald sket hver eneste gang, jeg er startet op på p-piller/p-ring, efter ikke at have brugt det i en periode.. Tror simpelthen det er hormonerne der lige skal rette sig ind

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Baagøe skriver:

Hvis du selv er bekymret, bør du kontakte lægen, som kan undersøge dig

Jamen jeg luftede det lige for ham, han virkede ikke spor bekymret - så må jo antage at det er normalt .. det virker bare lidt mystisk

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Albatrods. skriver:

Altså .. Siden min fødsel for 5 mdr siden har jeg haft mens 3 gange, men sidste gang jeg fik mens, stoppede den bare ikke?! har nu blødt rigtig meget en uge og efterfølgende i 8 dage med plet blødninger? 

Det skal lige siges at jeg er startet p piller fra sidste mens første dag. 

- Bliver lidt bekymret for hvis i al verden det kan være?!  min mens kom ret for tidligt her 3 gang. 

- Hvad tænker i ?! 

Kram. 

Mener der står i de fleste indlægssedler på p-piller at man kan opleve ureglmæssig blødning og plet blødninger

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Norman skriver:

Nu har jeg ganske vist hverken barn eller er gravid, men jeg havde faktisk en lignende oplevelse. Troede ganske vist det var min mens men der havde da aldrig været så meget af den, kunne simpelthen ikke være nogen steder og min læge sagde så at hun faktisk troede jeg var ved at abortere - vi gjorde ikke mere ved det da det jo var som det var, hvis det var   lyder det forkert? hehe...

Måske det er det der er i vejen? 

Det lyder meget korrekt, men fint hvis det er det så, så har den selv fundet vej ud for mit vedkommende  

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Månsson skriver:

Mener der står i de fleste indlægssedler på p-piller at man kan opleve ureglmæssig blødning og plet blødninger

Jamen det må være det så, blev bare bekymret ved tanken om at jeg kunne være blevet gravid for måneden inden jeg påbegynde dem D:

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Zeus skriver:

Det er i hvert fald sket hver eneste gang, jeg er startet op på p-piller/p-ring, efter ikke at have brugt det i en periode.. Tror simpelthen det er hormonerne der lige skal rette sig ind

Hihi - Ja det er nok en stor hormon bombe der er sprunget i mig ;D lovely !!!!! 

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Albatrods. skriver:

Det lyder meget korrekt, men fint hvis det er det så, så har den selv fundet vej ud for mit vedkommende  

Hehe ja  men hør da lige lægen af...

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Albatrods. skriver:

Jamen det må være det så, blev bare bekymret ved tanken om at jeg kunne være blevet gravid for måneden inden jeg påbegynde dem D:

Kender det alt for godt, var selv bange for det her for kort tid siden også læste jeg nemlig det Tog nu os lige en test for en sikkerheds skyld

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Månsson skriver:

Kender det alt for godt, var selv bange for det her for kort tid siden også læste jeg nemlig det Tog nu os lige en test for en sikkerheds skyld

Åh gud .. Jaaaa :/ jeg må lige ta mig sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.