Alt det blod ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Albatrods.

Altså .. Siden min fødsel for 5 mdr siden har jeg haft mens 3 gange, men sidste gang jeg fik mens, stoppede den bare ikke?! har nu blødt rigtig meget en uge og efterfølgende i 8 dage med plet blødninger? 

Det skal lige siges at jeg er startet p piller fra sidste mens første dag. 

- Bliver lidt bekymret for hvis i al verden det kan være?!  min mens kom ret for tidligt her 3 gang. 

- Hvad tænker i ?! 

Kram. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Ciss

Hvis jeg var dig, ville jeg lige tage en telefon til lægen og stille spørgsmålet om det er noget, man skal have kontrolleret....

En veninde fik et lignende problem engang og var på kontrol, og hun havde mangel på et vitamin (tror jeg, det var) - men om de to ting hænger sammen, eller om det bare blev opdaget, fordi hun var på kontrollen, det ved jeg ikke.

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Albatrods. skriver:

Altså .. Siden min fødsel for 5 mdr siden har jeg haft mens 3 gange, men sidste gang jeg fik mens, stoppede den bare ikke?! har nu blødt rigtig meget en uge og efterfølgende i 8 dage med plet blødninger? 

- Bliver lidt bekymret for hvis i al verden det kan være?!  min mens kom ret for tidligt her 3 gang. 

- Hvad tænker i ?! 

Kram. 

Jeg fik at vide inden jeg blev udskrevet, at end mens godt kunne være uregelmæssig det første års tid efter fødslen. Har du smerter eller ubehag?

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Ciss skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg lige tage en telefon til lægen og stille spørgsmålet om det er noget, man skal have kontrolleret....

En veninde fik et lignende problem engang og var på kontrol, og hun havde mangel på et vitamin (tror jeg, det var) - men om de to ting hænger sammen, eller om det bare blev opdaget, fordi hun var på kontrollen, det ved jeg ikke.

Jeg spurgte min læge da Alba var til 5 mdr. vaccine .. 

Han tog det ikke særlig alvorligt syntes jeg, og snakkede ej om undersøgelse, men det virker mærkeligt :/ har været bange for om det evt. kunne være graviditet da jeg plet bløder konstant nu. 

Anmeld

22. marts 2012

Zeus

Albatrods. skriver:

- Hvad tænker i ?! 

Kram. 

Når jeg starter op på prævention, så sker det samme for mig.. Jeg pletbløder hele måneden efter
Sidst startede jeg først op, efter mens var slut, og der havde jeg ikke de samme problemer..

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Baagøe skriver:

Jeg fik at vide inden jeg blev udskrevet, at end mens godt kunne være uregelmæssig det første års tid efter fødslen. Har du smerter eller ubehag?

Det syntes jeg faktisk ikke?! Jaaa måske- men så længe? det virker bare lidt voldsomt, og de andre perioder har det været som inden jeg blev gravid. 

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Zeus skriver:

Når jeg starter op på prævention, så sker det samme for mig.. Jeg pletbløder hele måneden efter
Sidst startede jeg først op, efter mens var slut, og der havde jeg ikke de samme problemer..

Okay (: det er nok det så .. Håber det forsvinder, ellers må jeg jo forbløde  

Anmeld

22. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Albatrods. skriver:

- Hvad tænker i ?! 

Kram. 

Nu har jeg ganske vist hverken barn eller er gravid, men jeg havde faktisk en lignende oplevelse. Troede ganske vist det var min mens men der havde da aldrig været så meget af den, kunne simpelthen ikke være nogen steder og min læge sagde så at hun faktisk troede jeg var ved at abortere - vi gjorde ikke mere ved det da det jo var som det var, hvis det var   lyder det forkert? hehe...

Måske det er det der er i vejen? 

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Albatrods. skriver:

Det syntes jeg faktisk ikke?! Jaaa måske- men så længe? det virker bare lidt voldsomt, og de andre perioder har det været som inden jeg blev gravid. 

Hvis du selv er bekymret, bør du kontakte lægen, som kan undersøge dig

Anmeld

22. marts 2012

morbibi

Albatrods. skriver:

- Hvad tænker i ?! 

Kram. 

Det samme har jeg prøvet og da jeg havde pletblødt i uger på p-piller, så gik jeg til lægen og hendes svar var; VI TAGER LIGE EN GRAVIDITETSTEST...... og den var positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.