anbefal et regnslag til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Chevro

Vi har købt det fra Odder - skulle være rigtig godt - tror det ligger til en 449-499,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Valle81

Det kommer jo helten påhvile meget d skal bruge det:0)

Jeg har 3 børn der alle har sovet i bárnevogn og jeg tror jeg sammen lagt har brugt regnskab 10 gange:0)

Bryd mig ikke om regnskab. Men har også altid kunne stille læ, har aldrig gået som sådan i regnvejr.

Så her har vi et billigt et, der har ligget i pusletasken, til hvis vi blev fanget i en stor regnbyge:0)

Christina

Anmeld

24. marts 2012

Happiness

Vi har et der vist nok hedder Tulsa. Købt i babysam. Det kostede vist 200kr og det har hold mere end et skybrud Vognen er aldrig våd, og står ude på altanen i alt slags vejr! Og der er ikke noget tag over som sådan. 

Det gode ved den er at lynlåsen kører ned af siden, og ikke langs vognen. Det er tit der regnslag er dårlige, da lynsåsen nogle gange ikke er helt tæt.

Der er ik myggenet foran. Men vi har altid en stofble ned over åbningen. Det funger fint her

Anmeld

25. marts 2012

Kay

Chevro skriver:

Vi har købt det fra Odder - skulle være rigtig godt - tror det ligger til en 449-499,-

det er også det eneste jeg har kunne finde med vandsøjletryg

Anmeld

25. marts 2012

Kay

Valle81 skriver:

Det kommer jo helten påhvile meget d skal bruge det:0)

Jeg har 3 børn der alle har sovet i bárnevogn og jeg tror jeg sammen lagt har brugt regnskab 10 gange:0)

Bryd mig ikke om regnskab. Men har også altid kunne stille læ, har aldrig gået som sådan i regnvejr.

Så her har vi et billigt et, der har ligget i pusletasken, til hvis vi blev fanget i en stor regnbyge:0)

Christina

jeg kan ikke stille i 100% læ... og jeg syntes det er vigtigt at den kan stå ude... og den skal også stå ude uden baby i... og der skal den også kunne tåle at få vand på... derfor er det vigtigt at det er tæt

Anmeld

25. marts 2012

Kay

Happiness skriver:

Vi har et der vist nok hedder Tulsa. Købt i babysam. Det kostede vist 200kr og det har hold mere end et skybrud Vognen er aldrig våd, og står ude på altanen i alt slags vejr! Og der er ikke noget tag over som sådan. 

Det gode ved den er at lynlåsen kører ned af siden, og ikke langs vognen. Det er tit der regnslag er dårlige, da lynsåsen nogle gange ikke er helt tæt.

Der er ik myggenet foran. Men vi har altid en stofble ned over åbningen. Det funger fint her

har godt tænkt på dem med lynlåsen... for det er tit på regnjakker den der er problemet...

men hvis den fra tulsa holder fint til under halv pris af odders egen...

Anmeld

25. marts 2012

Tona

Kay skriver:

vi har kun et lille halvtag hvor det oftest regner ind... men har også tænkt over det med flue net... fluer og myg flyver jo ikke ude når det er regnvejr og hvis det er kan man jo havde fluenettet inden under...

Præsis  Det er dog super at have et fluenet til når det ikke regner, for ikke nok med at det beskytter mod insekter, men det skærmer også for vinden  

Anmeld

25. marts 2012

Kløver

Vi har kun godt om brios regnslag, passer selv til større vogne, og har net i og lynlås. Og er ikke så dyrt i forhold til mange regnslag og holder barnevognen tør selv ved kraftig regn

Anmeld

25. marts 2012

sabrina89

Vi har det fra Bilka, det er vi super glade for. Der er lynlås, og den er 100% vandtæt

Anmeld

25. marts 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Præsis  Det er dog super at have et fluenet til når det ikke regner, for ikke nok med at det beskytter mod insekter, men det skærmer også for vinden  

jeps vi skal også havde et flue net... men det må jeg ikke købe...

min mor ved hvordan jeg er når jeg finder noget jeg godt kan li... så blvier det købt... så hun har tagete "patent" på nogle ting jeg ikke må købe... og fluenet er et af de,  havde ellers fundet et allerede inden jeg blev gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.