anbefal et regnslag til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.169 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2012

Kay

sidder lidt og finder frem til hvilke mærke vi skal købe af hvad og hvor... af alle de ting vi har tilbage på listen....

og så kan jeg huske en del tråde med klager over regnslag...

er godt klar over intet regnslag kan holde til at stå ude i skybrud... men hvilke regnslag anbefaler i? hvilket syntes i virker mest optimalt og er mest vandtæt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Maja_4000

ODDER !!

Vi var igennem 3 forskellige inden vi fandt et som holdt tæt .. Og dét kan klare et skybrud .. Det kan helt sikkert anbefales

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Kay skriver:

sidder lidt og finder frem til hvilke mærke vi skal købe af hvad og hvor... af alle de ting vi har tilbage på listen....

og så kan jeg huske en del tråde med klager over regnslag...

er godt klar over intet regnslag kan holde til at stå ude i skybrud... men hvilke regnslag anbefaler i? hvilket syntes i virker mest optimalt og er mest vandtæt??

http://www.babysam.dk/regnslagbv-mnet-sort-5700000 096625

Det er det de sælger flest af i butikken og er ganske fint

Anmeld

22. marts 2012

Kay

Maja_4000 skriver:

ODDER !!

Vi var igennem 3 forskellige inden vi fandt et som holdt tæt .. Og dét kan klare et skybrud .. Det kan helt sikkert anbefales

så skal egentlig bare købe det der passer til min dejlige barnevogn... hihi 

Anmeld

22. marts 2012

Maja_4000

Kay skriver:

så skal egentlig bare købe det der passer til min dejlige barnevogn... hihi 

Nemlig

Det er det eneste som har et .. Vandsøjletryk .. Hedder det det ? Og så er det ligesom regntøj .. Lidt svært at forklare :b Men jeg synes det er klart bedre end de andre vi har prøvet

Anmeld

22. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

http://www.babysam.dk/regnslagbv-mnet-sort-5700000 096625

Det er det de sælger flest af i butikken og er ganske fint

sys bare jeg har hørt så meget skidt om regnslag... så tænker at det kan da ikke være alle i butikkerne der er lige gode...

Anmeld

22. marts 2012

Kay

Maja_4000 skriver:

Nemlig

Det er det eneste som har et .. Vandsøjletryk .. Hedder det det ? Og så er det ligesom regntøj .. Lidt svært at forklare :b Men jeg synes det er klart bedre end de andre vi har prøvet

har lige kigget på prisen.. det koster også der efter må man sige... men hellere købe noget ordentlig fra start end at købe noget der ikke virker...

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Kay skriver:

sys bare jeg har hørt så meget skidt om regnslag... så tænker at det kan da ikke være alle i butikkerne der er lige gode...

Tja det kan da godt ske, jeg bruger kun mit hvis vi er ude og gå og der begynder at regne, så jeg har ikke de store kriterier

Anmeld

22. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Tja det kan da godt ske, jeg bruger kun mit hvis vi er ude og gå og der begynder at regne, så jeg har ikke de store kriterier

dit barn sover ikke udendørs hvor der kan komme vand på??

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Kay skriver:

dit barn sover ikke udendørs hvor der kan komme vand på??

Nej hun sover på vores terrasse eller i garagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.