Cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Hvornår skal man egentligt beregne sin mens-start fra? Jeg har f.eks. lige 1 dag eller 2 med hvidt/brunligt udflåd inden mens ankommer. Skal jeg så regne fra 1 dag med uflåd eller fra 1 dag med rigtig mens?

Det er jo lidt forvirrende  og jeg vil gerne kunne beregne min ægløsning, og så er det jo lidt svært hvis de pludselig er et spring på 1 eller 2 dage hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej tøser.

Hvornår skal man egentligt beregne sin mens-start fra? Jeg har f.eks. lige 1 dag eller 2 med hvidt/brunligt udflåd inden mens ankommer. Skal jeg så regne fra 1 dag med uflåd eller fra 1 dag med rigtig mens?

Det er jo lidt forvirrende  og jeg vil gerne kunne beregne min ægløsning, og så er det jo lidt svært hvis de pludselig er et spring på 1 eller 2 dage hehe..

de kloge siger fra første dag med blod

Anmeld

22. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej tøser.

Brug ægløsningsteste, så slipper du for at spekulere og lave teoretiske beregninger, som ikke holder alligevel.

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

de kloge siger fra første dag med blod

Haha sjovt så hører jeg nemlig også det modsatte, nemlig at det er fra første dag med symptomer.

Men passer din mens og æl hvis du starter fra første dag med blod? Man siger jo der går 14 dage fra første mens dag. Ja undskyld det personlige spørgsmål 

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Brug ægløsningsteste, så slipper du for at spekulere og lave teoretiske beregninger, som ikke holder alligevel.

Jeg har PCO så kan ikke altid regne med min mens og derfor prøver jeg så vidt muligt bare at gå efter de rigtige dage. Har endnu aldrig fået en positiv æl test. Men nu er det ganske vist også først gang i jeg ved ikke hvor mange måneder at jeg har fået mens, så måske man skulle prøve og købe en pakke.

Men nogle siger jo også at de slet ikke slår ud på en æl test, så måske man har æl uden at kunne se det på testen 

Anmeld

22. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Haha sjovt så hører jeg nemlig også det modsatte, nemlig at det er fra første dag med symptomer.

Men passer din mens og æl hvis du starter fra første dag med blod? Man siger jo der går 14 dage fra første mens dag. Ja undskyld det personlige spørgsmål 

det sku svært at blive klog på

- det bare i orden, altså nu døjer jeg ikke rigtig med mens. symptomer udover lidt øget udflåd og (ja ad) tyndmave, og så kommer mens, men ja det passer hvis jeg tæller fra dagen hvor der rent faktisk kommer blod

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det sku svært at blive klog på

- det bare i orden, altså nu døjer jeg ikke rigtig med mens. symptomer udover lidt øget udflåd og (ja ad) tyndmave, og så kommer mens, men ja det passer hvis jeg tæller fra dagen hvor der rent faktisk kommer blod

OKay, må tvingen manden til at sexe lidt ekstra når jeg pludselig skal holde øje med 2 dages forskel haha 

Ja og så prøver jeg og købe tests denne gang, så må vi se hvilket klogt hoved der får ret, hvis testen slår ud selvfølgelig 

Anmeld

22. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

OKay, må tvingen manden til at sexe lidt ekstra når jeg pludselig skal holde øje med 2 dages forskel haha 

Ja og så prøver jeg og købe tests denne gang, så må vi se hvilket klogt hoved der får ret, hvis testen slår ud selvfølgelig 

det tror jeg sku heller ikke han brokker sig over

Anmeld

22. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har PCO så kan ikke altid regne med min mens og derfor prøver jeg så vidt muligt bare at gå efter de rigtige dage. Har endnu aldrig fået en positiv æl test. Men nu er det ganske vist også først gang i jeg ved ikke hvor mange måneder at jeg har fået mens, så måske man skulle prøve og købe en pakke.

Men nogle siger jo også at de slet ikke slår ud på en æl test, så måske man har æl uden at kunne se det på testen 

Jeg vidste ikke, at du har PCO. PCO-piger kan ikke bruge ægløsningstests og være sikre på, at de får korrekt resultat, fordi deres LH-hormon som regel altid er forhøjet, og dermed kan de få falske positive tests.

Jeg vil vove den påstand, at hvis du har normalt fungerende cyklus med ægløsning, så vil du altid kunne få en positiv test. Det er bare spørgsmålet, om du har evnerne til at ramme testvinduet, som for nogle blot kan være få timer.

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det tror jeg sku heller ikke han brokker sig over

Nok ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.