Kønscanning i Kbh ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

crille

Scanningsklinikken kbh tror jeg den hedder.. det er den der er nævnt et par gange før og ligger buen 2, lige ved hovedbanegården. 

Vi havde en god oplevelse og jeg syntes man får meget med for prisen på 400kr.(bla har vi et lille videoklip i 2d, hvor han laver borte/tit tit og vinker.) De giver også garanti fra 14+0 hvilket betyder at du får ny tid gratis, hvis de ikke kan se kønnet.

Jeg syntes det var en fed oplevelse at man til nf vidste det er et sundt og rask barn og til kønsscanningen kunne "tillade" sig udelukkende at koncentere sig om kønnet og det at se ham.  Det er jo ikke førsteprioritet, det tror jeg ikke det er for nogen herinde, men selv nyder vi meget at vide kønnet og har fået en endnu bedre tilknytning herefter. 

Rigitg god fornøjelse uanset hvor i vælger at tage hen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Kit

Lille københavner. Super sted med god behandling. 

Var der til 3D og senere til mavebilleder. De har nemlig også fotostudie.

Anmeld

25. marts 2012

lilledittemor

projekt-ønskebarn skriver:

Scanningsjordmoderen på Østerbro kan jeg helt klart anbefale. super service og 100 procent garanti ellers får du en ny tid.

Det koster 500 kr. og de kan lave den fra 14+0

Go´ fornøjelse med det 

De er fantastiske!

TS: vi har været til tre scanninger derinde. Kønsscanning da jeg var 13+6

Anmeld

25. marts 2012

MiaLarsen

jeg har været på en kønskannings klinik inde i kbh da jeg var i uge 17 og det koster normalt 500kr og så det afhvide..  

jeg er i uge 34 nu og jeg skal nok derind igen her om ikke så længe til en 3/4 D skanning

Anmeld

26. marts 2012

Ønskebarnet12

Tusind tak smukke piger! jeg og min mand skal bestemt ind og have kønscanning når jeg er 14 uger henne, så vi ser på hvilken af alle de forslag i kom med, det bliver:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.